کد مطلب: 

184389

رونمایی از دو فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

دو فناوری ساخته شده توسط شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرک رونمایی شد.
رونمایی از دو فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

به گزارش سیتنا، سیستم تولید بلادرنگ رکورد تماس‌های تلفنی و سامانه مدیریت معابر شهری که توسط شرکت‌های دانش بنیان نوید ارتباطات صفاهان و مدرن اندیشان ساعی، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شده است توسط دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

سیستم تولید بلادرنگ رکورد تماس‌های تلفنی برای طراحی و ساخت تجهیزات مخابراتی بر مبنای پردازش سیگنالینگ جهت نظارت بر خط کلیه ارتباطات و تولید رکورد تماس به منظور تهیه صورتحساب، مدیریت بر ترافیک شبکه، تشخیص در لحظه قطع مدارات و در نتیجه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه طراحی شده است.

سامانه مدیریت معابر شهری نیز جهت سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی مبتنی بر وب و موبایل طراحی و ساخته شده است و امکان ایجاد کارتابل اشخاص به منظور اتوماسیون فرآیند نامگذاری معابر و امکان ثبت صورتحساب کمیسیون نامگذاری معابر از جمله کاربردهای این سامانه است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است.

این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-06 17:56

افزودن دیدگاه جدید