کد مطلب: 

182272

لپ تاپ یوگا 900 لنوو با گارانتی امرتات وارد بازار شد

شرکت امرتات که از فعالان بازار فناوری اطلاعات است به تازگی با تمرکز بر روی دستگاهای حرفه ای سری Thinkpad و All in one و ideapad و Yoga وارد دور تازه ای از فعالیت خود شده است.
لپ تاپ یوگا 900 لنوو با گارانتی امرتات وارد بازار شد

به گزارش سیتنا، شرکت امرتات این بار با عرضه CPU نسل جدید اینتل سری 6 در Yoga 900 Lenovo بار دیگر تکنولوژی جدید CPU را برای اولین بار وارد بازار فناوری نموده است.

لپ تاپ یوگا 900 لنوو (13 اینچ)
یوگا 900 با فاصله ای زیاد از رقبا، به صورت باور نکردنی ای نازک و با وقار است. از لولای شکیل 360 درجه آن گرفته تا امکانات چشم گیر جذاب آن، این 2 در 1 را به یک زیبای خفته تبدیل کرده است. با وجود آخرین نسل پردازنده های قدرتمند اینتل و امکانات قابل تنظیم ویندوز 10، یوگا 900، همدم همیشگی شما می‌ماند.

کاربرِ قدرتمند
زندگی سریع حرکت می کند، پس شما هم نباید از آن جا بمانید. بیشتر انجام بدهید با آخرین و سریعترین نسل پردازنده های Core i اینتل و همچنین ویندوز 10 قابل تنظیم. با صدای فوق العادی قوی، با کیفیت و ممتاز دالبی بلندگوهای JBL، دیگر هیچ چیز نمی تواند حواس شما را پرت کند!

در حال حرکت
با داشتن وزنی تنها حدود 1.27 کیلوگرم و ضخامتی کمتر از 15 میلیمتر، یوگا 900 یک مافوق پرتابل است، طوری که عنوان نازک ترین چندکاره با پردازنده Core i اینتل را به خود اختصاص داده است.1 یا به زبان دیگر گزینه ای عالی برای کاربلدهای پر جنب و جوش است. خم کنید، تا کنید، یا آن را به هرشکلی که فکر میکنید بیشترین لذت را با استفاده از برنامه هایتان می کنید، تغییر دهید!

کار یا بازی؟ (اینبار) مسئله این نیست!
صفحه QHD+ با تکنولوژی منحصر بفرد IPS بکار رفته در آن، در هر زاویه و هر سمتی، شفافترین تصویر و زیباترین رنگ ها را به نمایش میگذارد.
به بازی های لیگ جزیره علاقه مندید؟ پس از دیدن آنها و فیلم های برتر روز دنیا لذت ببرید!
در خانه کار می کنید؟ با وجود کیبوردهای بهبود یافته و کلیدهای کاربردی بهتر، کنفرانس های اینترنتی لذت بخش ویا مکالمات ویدیویی آنلاین که انگار شما واقعا در آنجا حضور دارید، سودآوری خود را به نهایت برسانید.

خنک شوندگی
در واقع این یکی در جزییات است. ما دوباره فن ها را مهندسی کردیم تا یوگا 900 خنک و نازک بماند. دریچه های بسیار پیشرفته در لولاها، خنک کنندگی عالی، بدون گرد و خاک، و طراحی فوق العاده ای را به ارمغان آورده اند. و البته همچنان زیبا هستند. هر لولا از 813 قطعه مجزا ساخته شده تا خم و یا تا کردن یوگا 900 به راحتی هرچه تمام تر باشد. تکنولوژی خود قفل شوندگی به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را باز و یا بسته کنید، حتی با یک دست! یکی از 3 رنگ نارنجی پرتغالی، طلایی خیره کننده، و یا نقره ای پلاتین را انتخاب کنید. البته که هرچه انتخاب کنید، مطمئنا متمایز از دیگران خواهید بود.

لبخند بزنید، تغییر دهید و دسته بندی کنید، همگی در چند ثانیه
نرم افزار لنوو Photo Master 2.0 به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از ابزارهای ویراستاری و کمک کننده ساده و قدرتمند استفاده کنید. هم اکنون با امکاناتی از جمله جابجا کردن تصویر به صورت اتوماتیک و دسته بندی خودکار بر اساس وقایع و اتفاقات، شما می توانید تصاویرتان را به بهترین روش طبقه بندی کنید و بهبود بخشید.

نرم افزارهای DOit لنوو
با وجود نرم افزارهای ممتاز لنوو مانند SHAREit از لپتاپ خود بیشترین بهره را ببرید. نرم افزاری که به شما این اجازه را میدهد تا با استفاده از ایجاد یک شبکه اختصاصی و بدون مصرف هیچ گونه اینترنتی بزرگترین فایل ها را در چندین ثانیه انتقال دهید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-22 15:48

افزودن دیدگاه جدید