کد مطلب: 

181906

برگزاری مجمع برای افزایش سهام سهامداران شرکت مخابرات ایران

مجمع افزایش سهام سهامداران شرکت مخابرات ایران تا پایان پاییز سال جاری برگزار می شود.
برگزاری مجمع برای افزایش سهام سهامداران شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، کمال بیگدلی، معاون مالی و پشتیبانی مدیرعامل مخابرات از برگزاری مجمع افزایش سهام سهامداران شر کت مخابرات ایران خبر داد و افزود: پس از پی گیری های فراوان در انجام فرآیند افزایش سهام به درخواست سهامداران، منتظر ارایه گزارش از سوی سازمان حسابرسی هستیم که امیدواریم پس از دریافت، تا پایان پاییز بتوانیم مجمع را برگزار کنیم.

گفتنی است، پیشنهاد افزایش سهام سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه ای که اردیبهشت سال جاری برگزار شد مطرح و پس از نظرسنجی بر اساس درخواست سهامداران متقاضی افزایش سرمایه ، فرآیند آن در حال انجام است که مجمعی به این منظور تا پایان پاییز برگزار خواهد شد.

همچنین، مجامع شرکت های مخابرات استانی با هدف رسیدگی به صورت های مالی شش ماهه اول سال جاری در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

بر اساس این خبر، رسیدگی و ارزیابی عملکرد مدیران ارشد شرکت های مخابرات استانی، بررسی میزان انحراف از بودجه (مثبت یا منفی)، ارزیابی عملکرد معاونت های استان ها توسط حوزه مربوطه در مخابرات ایران و ارایه برنامه تکلیفی برای اجراء تا پایان سال 94 از دیگر برنامه های این مجامع است که بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-01 19:32

افزودن دیدگاه جدید