کد مطلب: 

181641
ارائه محصولات امنیتی کسپراسکی به‌همراه بسته‌های رایتل؛

رایتلی‌های خوش شانس در برج میلاد شام می‌خورند

مشترکین رایتل می توانند با خرید بسته‌ های رایتل شامل آنتی‌ ویروس‌‌ های کسپراسکی تا 15 آبان ماه در قرعه کشی رایتل شرکت کنند و یکی از برندگان صرف شام در برج میلاد برای سه زوج خوش شانس باشند.
رایتلی‌های خوش شانس در برج میلاد شام می‌خورند

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت رایتل جهت رفاه و امنیت بیشتر مشترکین خود، طی همکاری با شرکت پارس‌آتنا‌دژ نماینده رسمی آنتی‌ویروس کسپراسکی در ایران، محصولات امنیتی این شرکت را به‌همراه بسته‌های مصرفی متنوع رایتل و به‌صورت مجزا با مناسب‌ترین قیمت ارایه کرده است.

بدین منظور دو آنتی‌ ویروس کسپراسکی اینترنت سکیوریتی (Kaspersky Internet Security for Android) برای سیستم عامل اندروید و کسپراسکی اینترنت سکوریتی مولتی دیوایس (Kaspersky Internet Security Multi-Device) برای سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز یا مک و ... معرفی شده اند، که رایتلی ها می‌توانید علاوه برخرید آنتی‌ویروس‌های کسپراسکی، از باندل آن به‌همراه بسته‌های مصرفی متنوع رایتل، با قیمتی مناسب بهره‌مند شوند.

در همین حال، مشترکین رایتل می توانند با خرید بسته‌ های رایتل شامل آنتی‌ ویروس‌‌ های کسپراسکی تا 15 آبان ماه در قرعه کشی رایتل شرکت کنند و یکی از برندگان صرف شام در برج میلاد برای سه زوج خوش شانس باشند.

لینک دانلود آنتی ویروس‌ها در زیر آورده شده است:

لینک دانلود اینترنت سکیوریتی برای اندروید
لینک دانلود کسپراسکی اینترنت سکوریتی مولتی دیوایس

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-20 00:19

افزودن دیدگاه جدید