کد مطلب: 

181192
رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:

سامانه سلامت الکترونیک با همکاری رایتل و بیمارستان میلاد عملیاتی می‌شود

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی از عملیاتی شدن سامانه سلامت الکترونیک با همکاری بیمارستان میلاد و رایتل خبر داد و تاکید کرد که نرم افزار سلامت روی موبایل‌های دارای سیم کارت رایتل نصب می‌شود.
سامانه سلامت الکترونیک با همکاری رایتل و بیمارستان میلاد عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر عباس کبریایی‌زاده گفت: با استفاده از سامانه سلامت الکترونیک فشار خون و قند بیماران کنترل می‌شود و در آینده امکان انجام سرویس‌های وسیع‌تری نیز در این سامانه فراهم خواهد شد.

دکتر کبریایی‌زاده اظهار داشت: این سامانه در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود و نرم افزار سلامت روی موبایل‌های دارای سیم کارت رایتل نصب می‌شود.

وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه بیمار با یک قطعه ارزان قیمت تست قند و فشار خون خود را به بیمارستان میلاد منتقل می‌کند و در آنجا این اطلاعات کنترل می‌شود و پاسخ مربوطه نیز به تلفن همراه بیمار ارسال می‌شود.

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی جایگزینی دفترچه‌های بیمه با سیم کارت‌های الکترونیکی را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این برنامه در یکی از استان‌ها به صورت پایلوت آغاز می‌شود و امیدواریم با موفقیت در این مرحله بتوانیم در آینده نزدیک و به مرور این برنامه را برای همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی اجرا کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-02 11:25

افزودن دیدگاه جدید