کد مطلب: 

171510

همکاری وزارت علوم با پژوهشگاه ICT برای جذب هیات علمی

دکتر فریدون، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دکتر خوانساری، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) دیدار کرد.
همکاری وزارت علوم با پژوهشگاه ICT برای جذب هیات علمی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر عبدالحسین فریدون، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را نیز دارا می‌باشد، به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دکتر خوانساری، رئیس پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

نا بر این گزارش، در این نشست که با حضور دکتر خوانساری رئیس پژوهشگاه، مهندس نصیری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، خانم دکتر ثقفی معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی، مهندس ابراهیمی مدیر دفتر حوزه ریاست و جمعی از مدیران پژوهشگاه انجام پذیرفت، گزارشی از روند فعالیت‌های گذشته و درحال انجام و نیز اهداف و برنامه‌های آتی پژوهشگاه ارائه گردید.

دکتر فریدون نیز ابراز داشت: وزارت علوم حداکثر همکاری و حمایت خود را در خصوص توسعه پژوهشگاه و تحقق اهداف آن که انجام پروژه‌های نیاز محور ملی است، اعلام می‌دارد و در خصوص جذب هیات علمی در پژوهشگاه نیز مساعدت و همکاری لازم انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-07 22:45

افزودن دیدگاه جدید