کد مطلب: 

181106

چابک سازی مجموعه نیروی انسانی مخابرات ایران با اجرای طرح تغییر ساختار

سرپرست شرکت مخابرات ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام 2015 از چابک سازی مجموعه نیروی انسانی مخابرات ایران با اجرای طرح تغییر ساختار خبر داد.
چابک سازی مجموعه نیروی انسانی مخابرات ایران با اجرای طرح تغییر ساختار

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس دهناد با بیان اینکه پست های سازمانی مخابرات از 29 هزار به 23 هزار نفر کاهش یافته، اعلام کرد: طرح تغییر ساختار در دو مرحله پیش بینی شده است. مرحله اول تا پایان سال جاری اجرا می شود و در مرحله بعد پس از اجرا در مخابرات ایران، در کلیه شرکت های مخابرات استانی هم ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ساختار جدید به منظور عملیاتی سازی بهینه برنامه ها، یک معاونت عملیاتی با سه بخش امور تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات این وظیفه را بر عهده دارد.

مهندس دهناد در مورد برنامه های توسعه ای شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت برنامه‌های مختلفی برای توسعه دارد که طی چهار سال مبلغی بالغ بر 7200 میلیارد تومان را شامل می شود که البته این سرمایه‌گذاری‌ها به صورت ریالی و ارزی خواهد بود.

وی افزود: سرمایه گذاری این شرکت در سال جاری 15000 میلیارد ریال برآورد شده که این رقم در سال آینده تا 27000 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت. این شرکت در بخش شبکه 11 هزار و در بخش فناوری اطلاعات 4هزار میلیارد ریال در سال 1394 سرمایه گذاری داشته است. این در حالی ست که در سال 1395 ، این میزان در بخش شبکه به 25 هزار و در بخش فناوری اطلاعات به 2هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مهندس دهناد در مورد برنامه های درآمدزایی مخابرات نیز گفت: افزایش خدمات ارزش افزوده و ارایه خدمات جدید مهمترین اولویت ما است . ما در حوزه تجاری همه روش های ممکن را بررسی و احصاء کرده ایم . اما این کافی نیست. حتما باید نگاه وزارتخانه به مخابرات تغییر کند و رفتار وزارتخانه در موضوع تعرفه ها باید منطقی تر شود.

انتهای پیام

مهوین رفیع تبار

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-27 17:50

افزودن دیدگاه جدید