کد مطلب: 

180658
سرپرست شرکت مخابرات با اشاره به ابلاغ ساختار جدید مخابرات استان‌ها:

پست‌های مصوب سازمانی شرکت مخابرات از 38 هزار به 23 هزار پست کاهش می‌یاید

سرپرست شرکت مخابرات ایران، گفت: ساختار جدید شرکت مخابرات استان ها بر اساس نظرات مشاوران داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان مخابرات و تحولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ساعت ها کار کارشناسی تدوین، تصویب و آماده ابلاغ است.
پست‌های مصوب سازمانی شرکت مخابرات از 38 هزار به 23 هزار پست کاهش می‌یاید

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس دهناد افزود: تعداد پست های مصوب سازمان قدیم بیش از 38 هزار بوده که در ساختار جدید با توجه به خروج نیروی انسانی و ضرورت کوچک سازی به 23 هزار پست کاهش یافته است.

سرپرست شرکت مخابرات ایران در تشریح ویژگی های ساختار جدید گفت: تناسب بین پست های مدیریتی و کارشناسی، چابک سازی، شفافیت ارتباط بین سطوح مختلف، سازگاری با تحولات جهانی در عرصه ساختاری و تکنیکی و فناوری و پرهیز از موازی کاری از جمله اینهاست.

دهناد افزود: ایجاد حوزه تجاری و حرکت به سمت ساختار فرایندی از دیگر مشخصات این ساختار است، به نحوی که سیاست گذاری در شرکت مخابرات ایران و عملیات اجرایی به استان ها سپرده شده است.

وی گفت: در ساختار قدیم شرکت مخابرات ایران که مربوط به 20 سال قبل است، براساس نیاز آن زمان ، تعداد پست های موازی زیاد بود، لیکن تحولات ارتباطات و بویژه IT موجب شد، خیلی از مشاغل و ردیف هایی که قابلیت تمرکز دارد بصورت ستادی در تهران انجام شود، لذا در ساختار جدید این فرایند ها پیش بینی که انشاءا... اجرایی خواهد شد.

سرپرست شرکت مخابرات ایران همچنین با توجه به برنامه تحول این شرکت که در سه سال گذشته اجرایی شد، گفت: اساس برنامه تحول ، تدوین استراتژی در حوزه های مختلف ، بویژه حوزه عملیات ، شبکه و تجاری بود که در این ساختار بنحوی مورد توجه قرار گرفته است . به طوری که ساختار شرکت مخابرات ایران باید پاسخگوی نیازهای ستادی ، استان ها باشد و استان ها هم قادر باشند، برنامه عملیاتی شرکت را به خوبی و براساس مشتری مداری و پاسخگویی آنی به مشتریان اجرایی کنند.

دهناد در پایان با اشاره به طرح های تشویقی بازنشستگی شرکت مخابرات ایران گفت: طی 2 سال اخیر حدود 7200 نفر از همکاران بازنشسته شده اند و با اجرای ساختار جدید، برای همکاران شاغل مشکلی پیش نخواهد آمد، ضمن اینکه بازنگری در ساختار هر سال ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-13 14:17

افزودن دیدگاه جدید