کد مطلب: 

180178

صاحبان واقعی رایتل چه کسانی هستند؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صاحبان رایتل و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به کارفرمایانی است که مستمری بگیران و کارگران با حداقل دستمزد هستند؛ بر همین اساس ما حافظ منافع این قشر جامعه هستیم.
صاحبان واقعی رایتل چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی ربیعی در مراسم رونمایی از ارتقاء پروانه‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم، ضمن اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید رجایی، گفت: اعتدال و متفکر بودن از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود و ما نیاز داریم بیش از گذشته به اخلاق و اعتدال توجه کنیم.

وی بر ضرورت توجه به نفع جمعی در برابر نفع فردی اشاره کرد و گفت: لازم است دولت یازدهم را بخاطر کارهای نکرده اش ستود.

ربیعی ادامه داد: در دولت یازدهم هیچ وقت آبروی کسی را نبرده ایم و اعتقاد به آرمانهای مردم، دروغ نگفتن و احترام به رأی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

ربیعی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دیگر حیاط خلوت دولت نیست، تصریح کرد: تأمین اجتماعی استقلال بیشتری نسبت به گذشته دارد و تأکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است و تمام تصمیمات در دل آن گرفته می‌شود.

ربیعی اظهار کرد: امروز شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پاکدستی و هدر ندادن بیت المال نمونه است و نسبت بازده سرمایه اصلاً با قبل قابل مقایسه نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: صاحبان رایتل و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به کارفرمایانی است که مستمری بگیران و کارگران با حداقل دستمزد هستند؛ بر همین اساس ما حافظ منافع این قشر جامعه هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: رایتل را نماد ارتقا، تغییر و پیشرفت در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می دانم.

ربیعی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی ایران عدم توجه به سرعت و زمان در جریان اقدامات است،‌ گفت: کشورهای نظیر هند، کره و همچنین کشورهای تازه صنعتی شده سرعت بسیار بالایی در زمینه‌ی ارتقاء فناوری دارند که ایران هم باید سهم خود را از این بازار به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه زمان در نزد ما ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورها ارزش ندارد، گفت: گذشته‌نگری و با قهرمانان زیستن یکی از خصلت‌های منفی است که باید در این زمینه تجدید نظر صورت پذیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نسل چهارم و پنجم که در آینده اضافه خواهد شد به نظم و انضباط و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی کمک می‌کنند.

وی با تشکر از دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رایتل لیاقت نسل چهارم تلفن همراه را دارد.

ربیعی در پایان تصریح کرد: فقط کاربران از شما سپاسگزار نیستند، کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز از شما سپاسگزارند. چرا که شما با این ارتقاء، به سبد زندگی آینده بازنشستگان نیز توجه کرده اید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-01 00:09

افزودن دیدگاه جدید