کد مطلب: 

179669

ثبت نوآوری‌ها با اشتراک گذاری CVها در سیوی‌لینک

جامعه سیویلینک در راستای توسعه و مدیریت کسب و کار و کارآفرینی، ثبت خلاقیت ها و ایده های نوع آوران، پژوهشگران و کارآفرینان به زبان فارسی و انگلیسی رونمایی شد.
ثبت نوآوری‌ها با اشتراک گذاری CVها در سیوی‌لینک

به گزارش سیتنا، جامعه سیوی‌لینک (www.cvlink.in) مکانی است برای معرفی قابلیت ها یا تاریخچه ای از فعالیت های مفیدی که اشخاص و گروه‌ها (انجمن ها، شرکت ها و سازمان ها) داشته اند و در جهت توسعه آنها با هدف کارآفرینی و ثبت نوآوری ها گام های نوینی برخواهند داشت.
 
در سیویلینک با ایجاد و اشتراک CV ها، امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به تحصیل، کار، تحقیق، سوابق شغلی، صنفی، تالیفی، انتشاراتی، جوایز و افتخارات کاربران میسر است.
 
معرفی امکانات:
 
- مدیریت ارایه پروفایل حرفه ای و کامل (CV) , با امکان مدیریت و ایجاد رزومه، مدیریت و کنترل زمان، برنامه ها و پروژه ها، مدیریت گروهها و انجمن های کارآفرینی، مدیریت همایش ها و کنفرانس ها.
 
- مدیریت و اشتراک  ایده ها، مدیریت دسته بندی و اشتراک انواع مختلف فایل ها و سند ها، بلاگ و فتوبلاگ، میکروبلاگ (ارسال پیامک)، مقاله نویسی، ارسال مقالات حرفه ای، خبررسانی آنلاین و ارایه محصولات.
 
- امکان دسترسی به ایده ها و طرح های کارآفرینان، اخبار آنلاین، رویدادهای جامعه، کنفرانس ها و گردهمایی ها.

- امکان ارایه رزومه ها و سی وی به صورت انواع فایل‌ها مشتمل بر فایل ورد، پاورپوینت، پی دی اف، تصویر، صوت و فیلم.
 
-امکان ارایه، آپلود و دانلود انواع مختلف فایل‌ها و سندها.
 
- اشتراک عکس و ویدیو با امکان فراخوانی ویدیو از ویدیوسنترهای معروف، دایرکتوری مکان‌ها و شرکت‌ها (ثبت بر روی نقشه).
 
- سیستم خبرخوان و خبر رسانی آنلاین، پرسش ها و پاسخ ها، نظرسنجی، خبرنامه حرفه ای برای اعضاء و  برخورداری از مدیریت حرفه ای گروه‌ها.
 
- پیگیری تازه ترین مطالب با تکنولوژی آر اس اس و داشتن یک ادیتور حرفه ای برای مدیریت محتوا و ارسال مطالب به صورت دلخواه.
 
صندوق پستی:
 
- کاربران می‌توانند از یک صندوق پستی حرفه ای و ایمیل داخلی کاملا خصوصی و امن با امکان ارسال فایل‌های مالتی مدیا برخوردار شوند.

امنیت و کنترل ارسال مطالب:
 
- در سیویلینک نحوه ارسال و اشتراک مطالب در دستان شماست. شما می توانید مطالب را مدیریت شده ارسال نمایید.

- می توانید برای خود یا شرکت انجمن یا گروهتان یک محیط کاملا خصوصی و امن ایجاد کنید؛ به طوری که هیچ کسی نتواند به مطالب حتی عکس و محتوای پروفایل شما دسترسی پیدا کند همه این موارد در تنظیمات کاربری آمده است.
 
کد نویسی:

در قسمت پروفایل و ابزارک HTM می توانید یک صفحه کاملا حرفه ای طراحی کنید و تمام موارد لازم شخصی، کاری و شغلی را معرفی نمایید. با انجام این کار شما در واقع دارای یه صفحه و سایت اختصاصی و رایگان خواهید بود.
 
ارایه محصولات:

- همچنین در قسمت پروفایل می توانید محصولات خود را با ابزارک محصولات و بازار (کسب و کارها) معرفی نمایید.
 
علامت های خاص:
 
- در سیویلینک در ارسال پست ها (میکروبلاگ ها) می توانید با علامت # مطالب رو برچسب زده و با علامت @ اعضاء رو مستقیما مورد خطاب قرار دهید.
 
- امکانات میکروبلاگ را می توان بر روی تمام مطالب بکارگیری کرد و آنها را مجددا با اعضاء جامعه در میان گذاشته و نظر خود را بر روی آن مطلب برای تاکید و تازه سازی اعلام نمود.
 
- تمام مطالب با ابزار لینک سریع بر روی پروفایل قابل انتقال می باشند.
 
:: سیویلینک  با هر دستگاه موبایل به راحتی در دسترس شماست.
 
می توانید از لینک سی وی تان به عنوان صفحه رسمی فعالیت هایتان استفاده نمایید و حتی آدرس سایتتان را به عنوان نام کاربری به کارگیری نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-12 02:15

افزودن دیدگاه جدید