کد مطلب: 

179536
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران:

بهره گیری از الگوهای نوآورانه در بهبود فرآیند اطلاع رسانی کمک می کند

خسرو سلجوقی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ابزارهای جدید در عرصه های اطلاع رسانی گفت: بهره گیری از الگوهای نوآورانه در عرصه اطلاع رسانی به بهبود فرآیند تهیه و انتشار خبر کمک بسزایی می کند.
بهره گیری از الگوهای نوآورانه در بهبود فرآیند اطلاع رسانی کمک می کند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران،  مهندس خسرو سلجوقی با حضور در روابط عمومی، در نشست گرامیداشت روزخبرنگار با همکاران فعال در این حوزه سازمان، اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجهی در زمینه اطلاع رسانی بوده ایم که بر همین اساس تقویت نگرش مثبت نسبت به نوآوری تبدیل به ضرورتی اجتناب نا پذیر برای موفقیت در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها شده است.

سلجوقی  ادامه داد: روابط عمومی ها باید با استفاده از ابزارهای نو  تنوع  را در حیطه  فعالیت خود افزایش دهند که در این راستا استفاده از تجارب و بهره گیری از دانش  متخصصان و  دانشگاهیان برای پیشرفت این عرصه کمک خواهد کرد.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات  ایران بر استفاده از دانش و نو آوری از طریق علمی و کاربردی ساختن ایده های نو و خلاقانه و همچنین  ایجاد تغییرات اساسی در شیوه های سنتی و منسوخ شده در عرصه روابط عمومی  و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت:  عرصه شناسایی نرم افزارهای کاربردی نو و بهره گیری از این ابزارها  در پرکردن خلا های اطلاعاتی لازم است و می تواند زمینه ساز فعایت های نو در حیطه خبررسانی شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مهندس سلجوقی از سعید کریمی و مریم قربانی، همکاران فعال در عرصه اطلاع رسانی سازمان فناوری اطلاعات ایران با ارائه لوح هایی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-08 15:10

افزودن دیدگاه جدید