کد مطلب: 

178872
در ماهنامه ارتباطات ویژه تیرماه 94، بررسی شد:

پرونده‌ی اختلافات وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه علمی، فرهنگی و آموزشی ارتباطات، ویژه تیر ماه 1394 منتشر شد.
دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات

به گزارش سیتنا، پرونده این شماره، به بحث ها و اختلافات وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران اختصاص یافته است. در این پرونده، موضوع خارج شدن طرح افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار وزرات ارتباطات و اما و اگرهای دیگری که مخابرات را به معرکه ای غیرمنصفانه کشانده است، مطرح شده و نظرات موافقان و مخالفان موضوع و پیشنهادات آنها به تفصیل بیان شده است. موضوع دیگر مندرج در پرونده این شماره، موضوع اقساط خرید شرکت مخابرات است که در آن ادعاهای مدعیان و پاسخ صریح و کامل روابط عمومی شرکت مخابرات بیان شده است.

مدیرمسئول ماهنامه ارتباطات در سرمقاله این شماره، به سبب اهمیت موضوع پرونده، به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و سنگ اندازی هایی که پس از خصوصی سازی در مسائل مختلف شرکت صورت گرفته پرداخته است. دکتر زارعیان در این نوشتار، از چهار سازمان و گروهی نام می برد که با سیاستگذاری های و اعمال ناعادلانه خود، در این دعوا نقش ایفا کرده اند.

افتتاح و بهره برداری از 370 پروژه مخابراتی استان تهران و سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران از مهم ترین اتفاقات ماه گذشته بود که گزارشی کامل از آنها در این شماره ماهنامه انعکاس یافته است.

در انتظار ابلاغ تعرفه های جدید، عدم تعدیل تعرفه ها به منافع ملی آسیب می رساند،  مخابرات برنامه توسعه ای مدون دارد، افزایش ظرفیت ADSL در تهران تا پایان سال، ارزان شدن اینترنت نامحدود مخابرات، راه اندازی 19 دیتا سنتر در بخش دولتی و ... نیز از جمله مهم ترین اخبار مخابراتی این شماره است.

همچنین، تحلیل شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات مندرج در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، طرح موضوع ورود اپراتورهای مجازی به فضای تلفن همراه کشور، بررسی میزان سرمایه گذاری شرکت مخابراتی "ودافون"  برای توسعه شبکه، رقابت بی سیم در کانادا، لغو قانون هزینه رومینگ در پارلمان اروپا و ... از دیگر موضوعات این شماره از نشریه است.

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات، با گزارش ها و مصاحبه های دیگر و همچنین اخبار داخلی و بین المللی در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

انتهای پیام

پیوستاندازه
PDF icon 1437572716.pdf13.25 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (1 vote)
سیتنا 5
2015-07-22 18:15

افزودن دیدگاه جدید