کد مطلب: 

178632
در گفت‌وگوی تلفنی دکتر واعظی با وزیر صنایع و اقتصاد آذربایجان، توافق شد:

برگزاری یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان طی ماه‌های آتی

دکتر محمود واعظی رئیس کمیسیون مشترک ایران -آذربایجان تلفنی با شاهین مصطفی یف وزیر صنایع و اقتصاد آذربایجان در خصوص توسعه همکاری‌های فیمابین گفت‌وگو کرد.
برگزاری یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان طی ماه‌های آتی

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در این گفتگو بر سیاست جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای همسایه تاکید کرد وزیر ارتباطات برقراری ارتباطات ریلی و اتصال خط آهن ایران به آذربایجان را از پروژه های اولویت دار دانست و در خصوص صادرات دارو به آذربایجان نیز قول مساعد دادند.

در این گفتگو طرفین علاوه بر تأکید بر توسعه روابط فیمابین در کلیه زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، با برگزاری یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان طی ماههای آتی در کشورمان به توافق رسیدند.

گفتنی است توسعه روابط بانکی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، همکاری دوجانبه در زمینه های برق و گاز، توسعه روابط حمل و نقل، تسهیل در صدور روادید و همکاری بخش خصوصی دو کشور از محورهای گفتگوی امروز بین رؤسای کمیسیون مشترک بود.

در پایان ماین تماس تلفنی مقرر شد آقای مصطفی یف در رأس هیأتی برای بازدید از بخشهای مختلف اقتصادی و به منظور هماهنگی های مقدماتی کمیسیون مشترک به تهران سفر کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-14 16:17

افزودن دیدگاه جدید