کد مطلب: 

178450

چرا باید در «هم‌نت» شرکت کرد؟

اگر تا به حال همه جور هوشی را در خودتان اندازه گرفتید ولی نمی دانید هوشتان در شرایط داشتن چالش و ایده و رفیق چقدر قد می دهد بسم الله! ما شما و رفقایتان را دعوت می کنیم به "هم‌نت".
چرا باید در «هم‌نت» شرکت کرد؟

به گزارش سیتنا، روزهایی هست که آدم می خواهد ببیند چقدر از پس حل یک مساله واقعی بر می آید. روزهایی هست که از خودش می پرسد با همه چیزهایی که تا روزهای قبل سی سالگی یاد گرفته چه کارهایی می تواند بکند. می خواهد بداند بده بستان هایش را در زندگی چگونه مدیریت کند. می خواهد یک کمی خاک صحنه بخورد و بفهمد کف بازار مملکتش چه خبر است.
روزهایی هست که ادم ایده دارد رفیق ندارد... روزهایی هست که آدم ایده ندارد اما یک مشت رفیق پاکار دارد که دوست دارد با آنها یک چالش واقعی را تجربه کند... روزهایی هست که آدم نه ایده دارد نه رفیق اما دلش می خواهد یک چالش را تجربه کند... روزهایی هست که آدم هم ایده دارد هم رفیق، چالش ندارد..
اگر تا به حال همه جور هوشی را در خودتان اندازه گرفتید ولی نمی دانید هوشتان در شرایط داشتن چالش و ایده و رفیق چقدر قد می دهد بسم الله! ما شما و رفقایتان را دعوت می کنیم به "هم‌نت"؛ یک چالش در کف بازار و صنعت اصفهان به انتخاب ما یا دیگر حوزه های فناورانه با انتخاب خودتان ... شما چالش تان را انتخاب می کنید، تیم تان را می سازید و با همه آنچه در توان دارید مساله تان را به نحو سرمایه گذارپسندی حل می کنید.

این دوره چه چیزهایی به شما می آموزد؟
صبحها شما را با بسته های غنی شده خواهیم ساخت. جمعی از اساتید درجه یک داخل و خارج کشور به شما مهم ترین مفاهیم و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را خواهند آموخت.
بعدازظهرها هم یک فرصت فیروزه ای برای تجربه کف بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای ها خواهید داشت.. گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی تجربیاتشان از روزهای تلخ و شیرین کارآفرینی را با شما به اشتراک می گذارند و پا به پای شما برای پروراندن ایده های نوآورانه تان آستین بالا می زنند... اما آخرش حل چالشها کار خودتان است و این شمایید که ایده ها و رویاها را از کاغذ به میدان خواهید آورد. آخر دوره هم، برنامه تان برای اجرا کردن ایده انتخابی را ارائه خواهید کرد و ما هم به بهترین ها، جایزه های دِبش می دهیم!

پس از پایان دوره، چه قابلیت هایی خواهم داشت؟
جواب کوتاه این است: کلی قابلیت بدردبخور که هر آدم بلندپروازی به آنها نیاز دارد! و اما جواب بلند: تبدیل کردن یک ایده به محصول، به طیف گسترده ای از قابلیت ها یا به قولی یک جعبه ابزار قوی از مهارت های مختلف نیاز دارد. یک کارآفرین موفق، علاوه بر داشتن یک ایده خوب لازم است سه قابلیت مهم را داشته باشد:
• درک درستی از سازوکارهای اقتصادی و نیروهای حاکم بر اقتصاد کشور داشته باشد.
• حس قوی از فضای کسب و کار داشته و به اصطلاح خودمانی، شمّ بیزنسی قوی داشته باشد!
• با فرآیند نوآوری و کارآفرینی به صورت هدفمند و اصولی آشنا باشد.
هدف این دوره فشرده این است که این سه مهارت را در شما تقویت کند یا حداقل سرنخ آنها را به شما بدهد!
مرحله اول این رویداد از تاریخ 31 تیرماه الی 7 مردادماه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان با هدف ایجاد فضایی برای درک صحیح از سازوکارهای اقتصادی و نیروهای حاکم بر اقتصاد، تقویت شم اقتصادی شرکت کنندگان و آشنایی با فرآیند نوآوری و کارآفرینی به صورت هدفمند و اصولی طراحی شده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی isf-bmn.ir/hamnet مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-07 17:24

افزودن دیدگاه جدید