کد مطلب: 

178391

تکذیب خبر هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

پیرو درج خبر منتشره در برخی سایت های خبری با عنوان: "تصاویر غیراخلاقی در سایت دانشگاه" به استحضار می رساند: سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و سایت های مرتبط با آن به هیچ عنوان تاکنون هک نشده و موضوع هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و نفوذ و خرابکاری در آن به شدت تکذیب می شود.
تکذیب خبر هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

به گزارش سیتنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، در جوابیه‌ی ارسالی، افزوده است: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند، چندی پیش توسط شخصی نا معلوم، وبلاگی در یکی از سرویس های ارائه وبلاگ، با عنوان و شکل ظاهری سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، ایجاد و ضمن درج یکی از اخبار واحد گرمسار، تصویری مستهجن نیز در آن درج و توسط آن فرد، تصویری از وبلاگ با عنوان "هک شدن سایت دانشگاه آزاد گرمسار" به سرعت در فضای مجازی منتشر و اینگونه القا کرد که سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هک شده است. لذا پس از اطلاع، بلافاصله مسئولین دانشگاه از طریق پلیس فتا و مسئولین ذی ربط  موضوع را پیگیری و پس از دقایقی وبلاگ مذکور حذف و هویت متهم شناسایی و دستگیر گردید و متهم که یکی از دانشجویان واحد می باشد  در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و پرونده در حال رسیدگی و طی مراحل قانونی است.

لذا مجددا ضمن تکذیب هک شدن سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و نفوذ و خرابکاری در آن، از رسانه های کشور انتظار می رود، پیش از درج هرگونه خبر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از صحت و سقم آن از طریق سایت رسمی دانشگاه به آدرس: www.iau-garmsar.ac.ir اطلاع لازم را کسب نموده و از درج اخبار غیر واقعی خودداری نمایند. در ضمن پیگیری حقوقی و قضایی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-05 10:09

افزودن دیدگاه جدید