کد مطلب: 

178298
دکتر براری در نشست شورای راهبری استان همدان، خبر داد:

توسعه اشتغال، خدمات دولت الکترونیک و ایجاد پردیس تولید محتوا در دستور کار

معاون امور دولت، مجلس و استانها در چهارمین نشست شورای راهبری، سیاستگذاری و هماهنگی که پیرامون بررسی وضعیت ICT در استان همدان برگزارشد، گفت: توسعه اشتغال، خدمات دولت الکترونیکی و ایجاد پردیس تولید محتوا در دستور کار قرار دارد.
توسعه اشتغال، خدمات دولت الکترونیک و ایجاد پردیس تولید محتوا در دستور کار

به گزارش سیتنا، چهارمین نشست شورای راهبری، سیاستگذاری و هماهنگی پیرامون بررسی وضعیت ICT  دراستان همدان، به صورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر براری معاون امور دولت مجلس و استانها، مهندس نیکخواه مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها، هدایتی نماینده شرکت پست، ایرانی نماینده شرکت ارتباطات زیر ساخت و طباطبایی نماینده سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران کل ICT همدان برگزارشد.

در این نشست، دکتر براری وضعیت زیرساختی استان را راضی کننده و مثبت  ارزیابی کرد و افزود: توسعه اشتغال، ایجاد پردیس تولید محتوا و توسعه خدمات دولت الکترونیکی دراستان همدان بسیار حائز اهمیت است و لازم است مدیران ICT استانی برای اجرایی شدن آنها فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی بر ایجاد خدمات ارتباطی در استان همدان برای بهره گیری کافی مردم استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است دراین زمینه از تمام ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرد.

معاون امور دولت مجلس و استانها توسعه مرکز داده استان را ضروری برشمرد و افزود: لازم است دراین زمینه به شرکتهایی که تمایل به همکاری دارند مجوزهای لازم داده شود.

در ادامه ساکی، مدیرکل ICT استان همدان گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت استان، ارائه داد و گفت: باید بتوانیم از توان بخش خصوصی جهت بهبود خدمت رسانی در استان استفاده  کنیم.

وی به ارائه گزارشی در خصوص کار گروه توسعه خدمات دولت الکترونیکی پرداخته و از تشکیل کارگروهی مستقل ذیل این جلسات برای پیگیری موضوع GNAF استان خبرداد.

مدیرکل ICT استان همدان، تصریح کرد: مصمم هستیم با همکاری بخش خصوصی 10 طرح توجیهی ارائه و حوزه گردشگری را جهت توسعه خدمات در استان تقویت کنیم.

ساکی اظهارکرد: پیگیری جهت طراحی یک مدل بومی برای حل مشکلات کارگزاران جهت توسعه خدمات در استان در دستور کار قرار دارد.

در پایان مدیرعامل شرکت مخابرات استان، رئیس نمایندگی شرکت زیرساخت، مدیرکل شرکت پست، مدیرعامل شرکت پست بانک و نماینده شرکت رایتل که در جلسه به صورت ویدیو کنفرانس حضورداشتند به ارائه گزارش در زمینه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-30 19:46

افزودن دیدگاه جدید