کد مطلب: 

177106

کلاهبرداران اینترنتی در کمین داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با بیان اینکه زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش هنوز اعلام نشده ، هشدار داد: داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند.
کلاهبرداران اینترنتی در کمین داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش سیتنا، سرگرد"سهیل خاکشور" افزود، سازمان آموزش و پرورش در آینده نزدیک جهت استخدامی آزمونی برگزار می نماید که زمان ثبت‌نام برگزاری آزمون و منابع آن اعلام نشده است.

وی بیان داشت: با رصد و پایش صورت پذیرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس اخیراٌ برخی شیادان با شگردهای مختلف و با ایجاد صفحات و سایتهای جعلی در فضای مجازی نسبت به اعلام منابع آموزشی یا نحوه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود هر گونه خبر و اعلام نشانی یا آدرس و مواد آزمونی توسط برخی سایت‌ها اعتباری نداشته و مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نیست و هموطنان گرامی مواظب باشند افراد فرصت‌طلب و سودجو به نام این آزمون، از آنها اخاذی نکنند.

سرگرد"خاکشور" از متقاضیان خواست: برای ثبت نام در آزمون به آدرس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند و از پرداخت اینترنتی در این صفحات و سایتهای جعلی خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: داوطلبان در صورت مشکوک شدن با پلیس فتا  به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" یا با شماره تلفن های 110 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-17 00:51

افزودن دیدگاه جدید