کد مطلب: 

176881

دادستان کل کشور: به دنبال فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی [تلفن همراه] هستیم

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی انجام می‌شود؟ گفت: ما دنبال این موضوع هستیم و تاکید هم کرده‌ایم اما اراده‌ای که در عمل خود را نشان دهد را شاهد نبودیم.
دادستان کل کشور: به دنبال فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی [تلفن همراه] هستیم

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در حاشیه همایش سراسری قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پاسخ به سوالی درباره اختلاف نظر دولت و قوه قضاییه درخصوص فیلترینگ نرم‌افزارهای ارتباطی، گفت: برای همه ما روشن است که حتما باید از فناوری اطلاعات و فضای ارتباطی در جهت تسهیل امور و علم و فناوری استفاده کنیم. اما در مقابل این استفاده به حق برخی بدخواهان زمینه را برای القای شبهه، فساد، تهدید امنیت روانی و خانوادگی ایجاد کردند.

رییسی با بیان این‌که «فضای سایبر باید از هرگونه ناامنی مصون باشد» گفت: اگر ما بارها در این خصوص تاکید کرده‌ایم به خاطر اهمیت موضوع بوده است. امروز مدیریت فضای مجازی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که دولت محترم باید در این رابطه پیش‌قدم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلترینگ این نرم افزارها انجام می‌شود؟ گفت: ما دنبال این موضوع هستیم و تاکید هم کرده‌ایم اما اراده‌ای که در عمل خود را نشان دهد را شاهد نبودیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-11 01:12

افزودن دیدگاه جدید