کد مطلب: 

173983
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری:

وضعیت اجرای رومینگ ملی مطلوب است/ اپراتورها مناطق فاقد پوشش خود را به اپراتور دارای پوشش اعلام کنند

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت اجرای رومینگ ملی میان اپراتورهای تلفن همراه را مطلوب توصیف کرد.
وضعیت اجرای رومینگ ملی مطلوب است/ اپراتورها مناطق فاقد پوشش خود را به اپراتور دارای پوشش اعلام کنند

به گزارش سیتنا، دکتر "غلامرضا داداش‌زاده" گفت: بر اساس گزارشی که از شبکه اپراتورها دریافت شده در طی ۳۰ روز گذشته تا امروز ۱۸ هزار و ۷۸۵ مشترک ایرانسل و ۳۹۳ هزار و ۵۲۲ هزار مشترک رایتل به شبکه همراه اول روم شده و از پوشش آن استفاده کرده‌اند.

وی افزود: این گزارش نشان می‌دهد در همین بازه زمانی ۱۲ هزار و ۴۳۷ مشترک همراه اول و ۱۳ هزار و ۹۵۹ مشترک رایتل به شبکه ایرانسل روم شده و پوشش تلفن همراه داشته‌اند.

داداش‌زاده با اشاره به اینکه ارائه سرویس رومینگ داخلی در شبکه مستلزم بررسی دقیق فنی و مناطق پوششی است، تصریح کرد: اپراتورها الزام دارند به منظور بهره‌گیری از پوشش سایر اپراتورها، مناطق فاقد پوشش خود را به صورت دقیق مشخص و به اپراتور دارای پوشش اعلام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ممکن است اپراتور مقصد در برخی نقاط ارائه سرویس رومینگ، پوشش مناسبی نداشته و باعث افت کیفیت سرویس برای مشترکین روم شده شود، رگولاتوری برای رفع این مشکل بر تکمیل پوشش تمامی اپراتورها طبق پروانه‌های صادره نظارت دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-14 12:09

افزودن دیدگاه جدید