کد مطلب: 

173904
واعظی، تاکید کرد:

رشد 300 درصدی بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران در آینده‌ی نزدیک

محمود واعظی با بیان این که در سال گذشته تلاش کردیم تا اهمیت گسترش تعامل بین بخش خصوصی و دولتی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گسترش دهیم، گفت: این تعامل بین بخش خصوصی و دولتی در سال جاری رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته به شکل قابل توجهی گسترش خواهد یافت.
رشد 300 درصدی بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران در آینده‌ی نزدیک

به گزارش سیتنا، دکتر محمود  واعظی در همایش سیاست ها ، برنامه ها و انتظارات از فاوا،  برگزاری چنین نشستی را در ابتدای سال به منظور تببین اهداف و سیاست های بخش خصوصی و دولتی لازم دانست و  اظهار داشت: در این همایش تلاش کردیم برنامه های خود را تشریح کنیم تا بخش خصوصی مطابق با برنامه های این وزارتخانه بتوانند چارچوب ها و اهداف خود را انتخاب و برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه ضلع دیگری که بخش خصوصی و دولتی را به هم نزدیک می کند، دانشگاه است، گفت: در تمام دنیا مرسوم است که بخش خصوصی از پروژه های R&D  دانشگاه ها حمایت می کنند و بخشی از سود سالیانه خود را صرف پژوهش های بنیادی در حوزه مربوط به خود صرف می کند.

واعظی با بیان این که  بسیاری از استان های کشور محیط مساعدی برای توسعه بازار ICT دارند،  گفت: بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد و پیش بینی می کنیم این بازار تا آینده نزدیک تا سه برابر رشد کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در ادامه در خصوص برگزاری این همایش تاکید کرد: برگزاری چنین همایش هایی در راستای عملیاتی کردن بحث هایی هست که در آن مطرح می شود، در این خصوص نیز کارگروهی به منظور رسیدگی مطالبات بخش خصوصی که در این همایش مطرح شد، تشکیل می شود و در تلاش هستیم پاسخگوی مطالبات بخش خصوصی باشیم.

وی در پایان  گفت: من اعتقاد جدی به توانمندی های بخش خصوصی دارم و آمارهایی که در این همایش ارائه شد نشان می دهد بسترها را برای همکاری بیشتر با بخش خصوصی آماده کرده ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-11 15:21

افزودن دیدگاه جدید