کد مطلب: 

173742
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی:

افزایش کیفیت و تنوع ارایه خدمات مخابراتی در سال 94

مهندس ابراهیمی، گفت: از آن جایی که فناوری اطلاعات در دنیا به سرعت رو به رشد است و دامنه خدمات الکترونیکی بیشتر می شود، هر سال نیاز مردم به ارتباطات و خدمات مخابراتی بیشتر می شود.
افزایش کیفیت و تنوع ارایه خدمات مخابراتی در سال 94

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در دیدار نوروزی هیأت مدیره و مدیرعامل با کارکنان سخن می گفت، افزود: باید بدانیم هرچقدر خالصانه و با جدیت و دقت بیشتری کار کنیم، عزت و سربلندی سازمان خود را افزایش داده ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونت تجاری را یکی از اهرم های اصلی شرکت دانست و گفت: سنجش نیاز مردم در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری بازار و ارایه به موقع خدمات به مشتری در حوزه معاونت بازاریابی انجام می گیرد که کار بسیار مهمی است.

ابراهیمی، سال 94 را برای شرکت مخابرات ایران سال پرکار و پرتلاش دانست و افزود: در سال جدید قطعا تمام تمهیدات را برای افزایش کیفیت خدمات و تنوع ارایه خدمات بر اساس رضایت مشتری به کار خواهیم بست.

وی کار حوزه معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار را وسیع و گسترده توصیف کرد و خاطرنشان کرد: کارهایی از قبیل تدوین برنامه مناسب و قابل قبول برای گذر از وضعیت فعلی به شبکه IP ، استفاده از تجهیزات و شبکه همراه اول و تلفن ثابت در ارایه تمامی خدمات به منظور حذف هزینه های مازاد و عدم موازی کاری و برنامه ریزی برای استفاده از فرصت های درآمدی آینده در این معاونت صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین از این معاونت به عنوان جوهره اصلی فعالیت شرکت مخابرات ایران در ارایه خدمات مخابراتی به مردم یاد کرد و افزود: با پیشرفتی که در حوزه شبکه و IT‌ در دنیا می شود، نیاز به بستر مناسب ارایه خدمات بیشتر احساس می شود. از اینرو با کمک مدیران و کارکنان این حوزه، باید شبکه مخابراتی کشور همواره به روز باشد.

مهندس ابراهیمی، فعالیت معاونت حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران را بسیار حساس ارزیابی کرد و گفت: این معاونت با زمان کمی که از تشکیل آن می گذرد خوشبختانه با تعامل خوبی که با دستگاه های برقرار کرده توانسته با رعایت قوانین و مقررات نظام حاکم از مسایل جاری و  حقوق شرکت دفاع کند.

وی پیگیری افزایش و عادلانه کردن تعرفه ها و دریافت پروانه فعالیت نسل 3 و بالاتر در سال 93 را از خدمات ارزنده این حوزه بیان کرد و افزود: با تشکیل شورای حقوقی متشکل از مدیران و کارشناسان حقوقی شرکت های مخابرات استانی در این حوزه، کارهای خوب و پیگیری های یکپارچه ای در زمینه دعاوی و پرونده های مختلف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در این دیدار خطاب به معاونت مالی شرکت مخابرات ایران گفت: نیاز به تلاش شرکت در عرصه رقابت با مشتریان چندین برابر شده و مدیران و کارکنان حوزه مالی نیز با تفکرات و عملکرد هوشمندانه حوزه خود در این عرصه با دیگر حوزه ها شریک هستند.

مهندس ابراهیمی ادغام حوزه تدارکات و زنجیره تأمین ارتباطات ثابت در شرکت مخابرات ایران را به عنوان یکی از معاونت ها قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: این معاونت در زمینه خرید و تدارکات و تعامل با شرکت های ارایه کننده خدمات و تجهیزات بیش از گذشته به تلاش خود ادامه خواهد داد.

وی حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی را شاکله اصلی شرکت دانست و گفت: با اهمیت بیش از پیش به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت، خوشبختانه با کارهایی که در این حوزه به صورت کامل و جامع انجام شد، منتظر بروز نتایج آن در سال جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، فعالیت حوزه شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران را مؤثر در بالا رفتن EPS دانست و افزود: با ساماندهی املاک مخابرات در سراسر کشور و تبدیل املاک هزینه بر به سرمایه هایی با ارزش افزوده و ایجاد درآمد در این بخش، کمک زیادی به افزایش سود در شرکت می شود.

مهندس ابراهیمی همچنین در پایان این دیدار، فعالیت های دو حوزه بازرسی و حراست را در شرکت حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت حوزه بازرسی در رفع مشکلات استان ها بسیار چشمگیر بوده و حوزه حراست نیز بازوی قوی حفاظت از اموال و دارایی های شرکت می باشد.

گفتنی است، دیدار نوروزی هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان امروز 15 فروردین سال 94 همزمان با آغازین روز سال جدید در دیدار به معاونت های مدیرعامل این شرکت، دفاتر ستادی و مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات سیار و شرکت مدیریت املاک برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-04 22:00

افزودن دیدگاه جدید