کد مطلب: 

17324

فرصت طلائی امکان اتصال ایران و ارمنستان به اروپا برای ترانزیت دیتا

فرصت طلائی امکان اتصال ایران و ارمنستان به اروپا برای ترانزیت دیتا

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با معاون وزیر حمل و نقل و ارتباطات و هیات همراه بر رابطه دوستانه عمیق دو کشور در حوزه ارتباطات تاکید کرد.

 

به گزارش سیتنا، محمود خسروی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این دیدار، گفت:  شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از دولت، شبکه حاکمیتی ارتباطات کشور را اداره می کند.

 

معاون وزیر ارتباطات، با اشاره به 57 هزار کیلو متر مسیر شبکه فیبر نوری زیرساخت، گفت: این شرکت در لایه دیگر شبکه 700 هزار E1  و شبکه دیتا نیز 2/1 ترابیت ظرفیت ارتباطی دارد.

 

خسروی امکان اتصال ایران و ارمنستان به اروپا را برای ترانزیت ترافیک دیتا یک فرصت طلایی خواند و تصریح کرد: به این ترتیب  مسیر ایران، جایگزین مناسبی برای  کانال سوئز  به عنوان  نقطه  اتصال شرق و غرب می‎شود.

 

آراکلیان معاون وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان نیز از امضای تفاهم نامه همکاری دو کشور در حوزه ارتباطات استقبال کرد و گفت: به نمایندگی از وزیر ارتباطات این کشور مسوولیت مذاکرات و گفت و گوی لازم برای امضای این تفاهم نامه را به عهده دارد.

 

وی در خصوص وضعیت ارتباطی ارمنستان، گفت: هم اکنون در سراسر این کشور خدمات نسل سوم ارایه می شود و تا نیمه  اول سال میلادی آینده خدمات  نسل چهارم  در سراسر ارمنستان ارایه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-21 16:43

افزودن دیدگاه جدید