کد مطلب: 

172610

فراخوان مناقصه رایتل برای خرید چهار میلیون سیم کارت

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به خرید چهار میلیون عدد سیم کارت سه پانچ، مطابق با شرایط و استانداردهای مد نظر اقدام کند.
فراخوان مناقصه رایتل برای خرید چهار میلیون سیم کارت

به گزارش سیتنا، به موجب فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شماره مناقصه 107/ع/93، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به خرید چهار میلیون عدد سیم کارت سه پانچ، مطابق با شرایط و استانداردهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل طبق جدول زمان‌بندی مندرج در اسناد مناقصه، از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و به صورت ریالی اقدام نماید.

به این منظور از اشخاص حقوقی، که دارای سوابق مرتبط در زمینه مذکور بوده و تمایل به شرکت در این فراخوان را دارند، دعوت شده است از تاریخ 93.11.07 تا تاریخ 93.11.12، از طریق معرفی نماینده با معرفی‌نامه رسمی، جهت خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.

متقاضیان می‌بایست مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال را جهت خرید اسناد به حساب شماره 89/18576949 نزد بانک ملت شعبه گلفام به نام شرکت خدمات ارتباطی رایتل، واریز نموده و اصل فیش واریزی را در زمان خرید اسناد مناقصه ارایه نمایند.

موارد ذیل الزامی بوده و مناقصه‌گران می‌بایست مستندات مربوطه را به هنگام تحویل پاکات پیشنهادی در پاکت ارایه نمایند:

تاییدیه از آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده دانشگاه صنعتی شریف

نامه نمایندگی رسمی صادره از سوی تولیدکننده اصلی سیم کارت خطاب به شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به تاریخ پس از انتشار اسناد مناقصه

گواهی‌نامه عضویت تولیدکننده اصلی سیم کارت در SIM ALLIANCE

محل فروش اسناد: تهران- خیابان ولی عصر، بعد از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، تقاطع خیابان مهرداد، پلاک 8، طبقه 4، دبیرخانه کمیسیون معاملات

توجه: متقاضیان می‌بایست، پیش از مراجعه جهت خرید اسناد مناقصه با تلفن 27654609 هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 27654627 تماس گرفته و یا با آدرس  tenders@rightel.irمکاتبه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-27 23:48

افزودن دیدگاه جدید