کد مطلب: 

172599

حضور وزیر ارتباطات عراق در شرکت ارتباطات مبین‌نت

«حسن کاظم الراشد» وزیر ارتباطات عراق، با حضور در شرکت ارتباطات مبین‌نت با مدیران مبین‌نت و صنایع ارتباطی پایا به مذاکره پرداخت.
حضور وزیر ارتباطات عراق در شرکت ارتباطات مبین‌نت

به گزارش سیتنا، «حسن کاظم الراشد» وزیر ارتباطات عراق به همراه جمعی از مدیران و مسئولان صنعت مخابرات این کشور، در ادامه‌ی سفر خود به ایران که بنا به دعوت آقای دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات کشورمان صورت گرفته بود، با حضور در شرکت ارتباطات مبین‌نت با مدیران مبین‌نت و صنایع ارتباطی پایا به مذاکره پرداخت و در ادامه از بخش‌های مختلف این دو شرکت بازدید کرد.

وزیر ارتباطات عراق را در این بازدید، معاون مالی و اداری وزارت ارتباطات عراق، مدیرعامل شرکت خدمات شبکه‌ی بین‌المللی اطلاعات، مدیرعامل شرکت سلام، مدیرعامل سازمان پست و تعدادی از کارشناسان شرکت‌های مخابراتی عراق و هم‌چنین مقاماتی از وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات کشورمان، از جمله مهندس سیدمجتبی هاشمی، معاون فناوری و امور بین‌الملل همراهی می‌کردند.

در ابتدای جلسه، مهندس ریاضی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت، ضمن خوش‌آمدگویی به هیئت عراقی، ابراز امیدواری کردند که دو طرف بتوانند با توسعه‌ی همکاری‌ها از منافع مشترک بهره‌مند شوند.

در ادامه، وی به معرفی پیشینه‌، خدمات و محصولات مختلف صنایع ارتباطی پایا و شرکت ارتباطات مبین‌نت پرداخت.

وی بومی‌سازی تکنولوژی‌های مخابراتی را یکی از اهداف مشترک مبین‌نت و پایا دانست و خاطر شان کرد: بخش زیادی از تجهیزات مورد استفاده در فعالیت‌‌های این دو شرکت حاصل فعالیت‌های نیروی انسانی متخصص داخلی است.

مدیرعامل مبین‌نت بحث انتقال تجربیات و دانش فنی را یکی از اهداف برگزاری این جلسه ذکر کرد که از طرف وزیر ارتباطات عراق مورد توجه قرار گرفت.

وزیر ارتباطات عراق نیز با ابراز تشکر از فرصت فراهم شده برای مشارکت شرکت‌های خصوصی ایرانی در توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی عراق، ارتقای همکار‌های دوجانبه را به نفع هر دو کشور دانست و با توجه به شرایط فعلی عراق، موضوع ارتقای امنیت در تکنولوژی‌های مخابراتی را با استفاده از دانش شرکت‌های موفق ایرانی هم‌چون مبین‌نت و پایا برای این کشور بسیار مهم دانست.

پس از این جلسه، هیئت عراقی از بخش‌های مختلف شرکت ارتباطات مبین‌نت مانند مرکز نگهداری شبکه، واحد طراحی و تکنولوژی، آی‌تی، مرکز خدمات مشترکان، مرکز تماس و ... بازدید به عمل آوردند.

در پایان این بازدید، وزیر ارتباطات عراق و هیئت همراه پیشرفت‌های تکنولوژی، دانش فنی و تخصص مبین‌نت را در ایجاد گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در ایران ستودند و برای بهره‌مندی از تجربه‌های ارزشمند این شرکت در زمینه‌ی آموزش، انتقال دانش و تکنولوژی ابراز علاقه نمودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-27 18:14

افزودن دیدگاه جدید