کد مطلب: 

171882
رئیس رگولاتوری در مراسم اتمام همکدسازی بار دیگر اعلام کرد:

هر دقیقه مکالمه تلفنی دورن استانی 30 و بین استانی 330 ریال شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: با اجرای هم کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور، مشترکان تلفن ثابت برای ارتباط بین شهرهای داخل استان، دیگر نیازی به پیش شماره نخواهند داشت و تماس آنها 30 ریال برای هر دقیقه محاسبه می شود. همچنین تعرفه تماس بین استانی به 330 ریال برای هر دقیقه رسیده و دیگر بر اساس بعد مسافت محاسبه نمی شود.
هر دقیقه مکالمه تلفنی دورن استانی 30 و بین استانی 330 ریال شد

به گزاش خبرنگار سیتنا، دکتر علی اصغر عمیدیان در مراسم پایان پروژه‌ی هم کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور، اظهار داشت: این طرح از سال 89 تا ابتدای سال جاری تنها در چهار استان اجرایی شد اما وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای سال 93 تا امروز نسبت اجرای این طرح در سطح کشور اهتمام جدی  داشته و امروز شاهد بودیم که یکسان سازی کدهای تلفن ثابت در تمامی استان ها به نتیجه رسید.

وی بسط عدالت اجتماعی در سطح جامعه، کاهش هزینه های ارتباطی برای هر خانواده  به ویژه در مناطق کم برخوردار، استفاده بهینه از ثروت ملی و هم کد شدن مشترکین داخل استانی را از جمله مزایای اجرای این طرح خواند و گفت: با اجرای این طرح تعداد کد های شهر ها و مناطق از 187 کد بین شهری سه رقمی به 31 کد شهری 2 رقمی در کشور تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تغییر تعرفه ها با توجه به اجرای طرح هم کدسازی، اظهار داشت: با اجرای این طرح مشترکان تلفن ثابت برای ارتباط بین شهرهای داخل استان، دیگر نیازی به پیش شماره نخواهند داشت و تماس آنها 30 ریال برای هر دقیقه محاسبه می شود.

وی تعرفه تماس بین استانی را از دیگر محاسن این طرح عنوان کرد که به 330 ریال برای هر دقیقه رسیده است و دیگر بر اساس بعد مسافت محاسبه نمی شود.

وی با بیان این که پیگیری های نمایندگان مجلس در هر استان تاثیر به سزایی برای اجرای این طرح در کشور داشته است، گفت: این طرح با همکاری های مشترک بین مدیران و کارشناسان شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محقق شد و امید داریم با اجرای ان رضایت مردم و ایجاد عدالت ارتباطی را رقم بزند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-27 14:42

افزودن دیدگاه جدید