کد مطلب: 

171595
نماینده نمایشگاه «CEBIT» آلمان در حاشیه بازدید از الکامپ:

ایران قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه ارتباطات دارد

بندیکت فان دِن وولدنبرگ «Benedikt Van Den Woldenberg» نماینده شرکت نوموف «NUMOV» آلمان در حاشیه بازدید از الکامپ درباره‌ی پیشرفت‌های ایران در صنعت الکترونیک و تجارت الکترونیک، گفت: تفاوت‌های محسوسی در تکنولوژی ایران و کشورهای پیشرفته نمی‌بینم.
ایران قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه ارتباطات دارد

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه الکامپ، بندیکت فان دِن وولدنبرگ که در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ 2014، درباره این نمایشگاه و ویژگی‌های حایز اهمیت آن، گفت: حضور نسل جوان در این نمایشگاه برای من بسیار جذاب و جالب توجه بود.
وی افزود: جوانان با اشتیاق بی حدی اطلاعات می‌گیرند و درباره‌ی جزئیات بحث می‌کنند. این علاقه و اشتیاق جوانان برای من بسیار جالب و جذاب است. این نمایشگاه یک نمایشگاه «Be to Beuseness» است. به عنوان مثال من در یکی از غرفه‌ها سامانه‌ای دیدم که یک فناوری جدید است و می‌تواند نشان دهد نزدیک‌ترین کافی‌شاپ کجاست؛ و یا نزدیک‌ترین رستوران کجاست. چنین فناوری نشانه گسترش پیشرفت ایران در فن‌آوری است.
وی درباره بازدیدش از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: با معاون وزیر ارتباطات درباره پروژه های گسترش ارتباطات ایران صحبت کردیم. گزارشی که ارائه شد بسیار جالب توجه بود و ما نکات جالبی را متوجه شدیم.
نماینده شرکت نوموف افزود: چالش‌های تعدد جمعیتی که ایران با آن روبروست نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت تکنولوژی ارتباطات در این کشور باشد در حالی که تأمین نیازهای این تعداد از جمعیت در عرصه ارتباطات کار دشواری است. پروسه‌های دشواری در ایران به خوبی پیشرفت کرده و جلو می‌رود و زیادی جمعیت نمی‌تواند مانعی بر سر این راه باشد.
این مدیر آلمانی در پاسخ به این سوال که ایران با کشورهای پیشرفته چه فاصله ای در صنعت فناوری رتباطات دارد؛ توضیح داد: محصولات و تبلیغات در آلمان مثل ایران است و تفاوتی در تکنولوژی ایران با تکنولوژی آلمان نمی‌بینم. همانطور که گفتم دیدن این همه جوان در یک نمایشگاه بزرگ‌ترین تفاوت است و برای ما بسیار جالب است. اپلیکیشن در آلمان مثل ایران است، اما استفاده جوان ها و رغبت آن‌ها به رسانه بیشتر از آلمان است .
وی ادامه داد: در یکی از غرفه‌ها یک تکنولوژی جدید QI وجود داشت که سیستمی برای متن و عکس بود که اطلاعات بیشتری می‌توان از طریق اسکن آن بدست آورد. من تا کنون چنین چیزی ندیده بودم و برایم تازگی داشت و چیزی فراتر از تکنولوژی بود که می‌شناختم.
بندیکت فان دِن وولدنبرگ در پایان تاکید کرد: طبیعتا ایران قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه ارتباطات دارد، اما موضوع تحریم ها سبب می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها که می‌توانند در این نمایشگاه باشند به سبب ارتباطات سیاسی و تحریم ها امکان حضور نداشته باشند و امیدواریم با بهبود شرایط سیاسی تمام شرکت‌ها بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و محصولات و صنایع خود را در ایران عرضه کنند. به یقین در صورت رسیدن به توافقات هسته‌ای در سطح بین‌المللی می‌توانند در ارتباط با شرکت‌های  خارجی قرار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-09 17:36

افزودن دیدگاه جدید