کد مطلب: 

1678

مکالمه داخل شبکه‌ی رایتل دقیقه‌ای 555 ریال و خارج شبکه 625 ریال

مدیر کل برند و ارتباطات رایتل گفت: برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل در کرج بیش از 14 هزار نفر ثبت نام کردند که واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی ثبت‌نامی آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا 15 فروردین‌ماه سال 91 همه سیم‌کارت‌های پیش ثبت‌نام شده را واگذار ‌کنیم.

به گزارش سیتنا، شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین سیم‌کارت‌های رایتل در تهران به خانواده شهدای علم و فن‌آوری تقدیم شد و پس از آن واگذاری سیم‌کارت‌ها به تهرانی‌ها آغاز شد.

وی تاکید کرد: واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل ‌برای تهرانی‌ها نیز آغاز شده و با آن‌هایی که پیش ثبت‌نام کرده بودند، به مرور و براساس اولویت‌بندی تماس گرفته می‌شود و دسترسی به آن‌ها داده خواهد شد تا بقیه مراحل ثبت نام را انجام داده و مبلغ مورد نظر را واریز و سیم‌کارت را دریافت کنند.

آرپناهی با بیان اینکه در تعرفه‌های تشویقی، پیامک و خدمات رایگان هم داریم که اطلاعات آن برروی سایت رایتل وجود دارد، ابراز کرد: تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های رایتل فلت است و هزینه جابجایی بین‌شهری برای مشترکان ندارد و نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه و 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود.

وی درباره سیم‌کارت دیتای رایتل گفت: این سیم‌کارت‌ها ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال‌ داده بوده و از قابلیت‌ دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-03-02 11:04

افزودن دیدگاه جدید