کد مطلب: 

16769

انتشار تصویری عجیب از رامین مهمانپرست در فضای مجازی

انتشار تصویری عجیب از رامین مهمانپرست در فضای مجازی

عکسی از مهمانپرست در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‎دهد که وی شئونات یک دیپلمات جمهوری اسلامی را رعایت نکرده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از افکارنیوز، «املیا اسدی» دختر والیبال دوست ایرانی مقیم لندن که پس از پخش تصویرش در بین تماشاچیان مسابقات والیبال در کشور ایتالیا، چهره شد، در مسابقات جهانی والیبال در لهستان نیزبرای تشویق تیم ملی در سالن برگزاری مسابقات حضور یافت و با انتشار این عکس در فیسبوکش نوشت:

 

 

«یک عکس با اقای رامین مهمانپرست سفیر ایران در کشور لهستان که با خانواده در بیشتر مسابقات والیبال شرکت کرد و تلاش کرد ایرانیان مشکلی برای رفتن به سالن نداشته باشند.

منتظر یک ویدیو باشید! مرسی»

 

بدون پیش داوری از آقای مهمانپرست که سفیر جمهوری اسلامی ایران درلهستان است باید پرسید آیا صحت تصویر منتشر شده را تایید می کنید؟

در صورت تایید این تصویر دستگاه دیپلماسی چه پاسخی برای این اقدام خارج از عرف و شئونات اسلامی دیپلمات خود دارد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-22 18:33

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
حالا مگه چکارکرده شلوغش میکنیدایشون سفیرایرانه مامورامربه معروف ونهی ازمنکرنیست اگه درخواست عکس گرفتن این خانم روردمیکرد دورازشان وادب بود
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد
فكر كنم الان دين به خطر افتاد. متاسفم براي خودم!! حالا گير دادن به اين اقاي مهمان پرست. بيكاريه ديگه كاريش نميشه كرد.
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا" باعث تاسف هست که یک عده انقدر بی فرهنگ هستن و یک عکس معمولی را به این شکل سانسور میکنند ! ایشون همون خانومی هستند که صدا و سیما (سانسور و سیما) در حین پخش والیبال ایران-ایتالیا از دستشون در رفت و نشون دادنش که صدای یک عده "برخی هنوز در عصر حجر زندگی میکنند" را درآورد و همه چیز به خطر افتاد و همه ایمانشون به خطر افتاد و دنیا به آخر رسید و مجلس صداش درآمد و به آقای ضرقامی گفتن که این چه اشتباهه فاجعه باری بوده که از شما رخ داده و نباید تکرار بشه و این صحنه های مبتذل نباید از تلویزیون پخش بشه و ... راستی یک چیزی همیشه منو یاد این عزیزان میندازه اونم موقع پخش صحنه آهسته های ممتد و بی وقفه موقع پخش والیبال هست که حسابی از خجالتشون درمیام :) آخه این کارا تا کی بعد میگید چرا استقبال مردم از صدا و سیما کم شده و کسی برنامه های مارو نگاه نمیکنه و ما باید برنامه هامون رو بهتر کنیم اینا بعد آخرش میبینیم که خیچ تغییری ایجاد نمیدند و میگن با توان رقابت با شبکه های خصوصی خارج از کشور رو نداریم و ... بعد میگن پس بیاین جمع کنیم زبونم لال ها رو تا ملت نشینن خدای نکرده این برنامه های مبتذل اونها را جمع کنند ! تلویزیون ملی وقتی نمیتونه برنامه های مورد علاقه ی مردم رو تولید کنه خب چه انتظاری داره؟ در زمینه استادیوم ها هم بگم که واقعا" جای تاسف هست که اجازه ی ورود بانوان گرفته میشه و اونم به بدترین شکل ممکن (حرکت جهان چهارمی)! نظری کسی هم مهم نیست که با چقندر اشتباه گرفتن گویا ! اینا رو میگم "برخی هنوز در عصر حجر زندگی میکنند" تاسف و تاسف و تاسف و دیگر هیچ
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علا
ايشان به عنوان نماينده مستقيم دولت و ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي در كشور بيگانه ميبايست مواظب رفتار وحركاتشان باشند واگر اين عكس تاييد شود جاي تامل دارد و نياز به توضيح وپاسخگويي احساس ميشود . البته اين روزها متاسفانه شاهد خبرهاي زيادي از اين دست ميباشيم مثل دست اند كاران فوتبال اميد كشورمان دركره جنوبي !!!
ارسال شده توسط علا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این نشاندهنده اقتدار و عزت دستگاه دیپلماسی است که یک مسئول با ایرانی‌ها در شان ایرانی برخورد میکند خط مشی عزت، حکمت و مصلحت هم نقض نشده اما به عنوان یک مخاطب از سیتنای عزیز میپرسم: شما که با شیوه جنجال برای جذب مخاطب آشنا هستید شما که میدانید افکارنیوز نه از سر دغدغه اسلام بلکه برای جذب مخاطب این کار را می‌کند پس چرا اصول حرفه ای خود را با بازنشر خبر زیر پا میگذارید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اون خانوم رفته اونجاتاباایرونی ها کار نداشته باشه حتی رفتن وی به ورزشگاه موجب عدم تمرکز بازیکنان میشود..متاسفم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شرم اور
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یک ایرانی
خوب بابا یه عکس گرفته. دختره هم که طرفدار ایرانه. اصلا چرا صورتشو سانسور کردین؟؟ نکنه 3 هزار ملیارد اختلاص کرده یا قاچاقچی بوده؟؟؟؟ خوب اونم یه آدمه. اونوقت میگین چرا مردم میرن سراغ ماهواره. پس بذارید برن. وضع طوریه که وسط بازی والیبال 300000000 بار یه صحنه آهسته رو نشون میدن. کفر آدم در میاد. به خدا نامردین اگه نظرمو نذارید.
ارسال شده توسط یک ایرانی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
تفاوت فرهنگیه؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید