کد مطلب: 

16400

نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت در 141 روستای استان زنجان

نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت در 141 روستای استان زنجان

مدیرکل ICT استان زنجان از نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت در 141 روستای استان خبرداد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، مرتضی شهامی افزود: ازجمله اقدامات انجام شده در فعالیت یک ساله دولت تدبیرو امید بررسی وضعیت پوشش تلفن همراه و معرفی ۹ سایت ارتباطات سیار جهت افزایش پوشش تلفن همراه روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار  است.

 

وی به تشکیل کمیته پژوهش و توسعه ICTاستان اشاره کردوادامه داد: ارسال اطلاعات جامع ارتباطی کلیه روستاهای استان به فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

وی از راه اندازی نرم‌افزار اینترنتی دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد و گفت:دربحث امنیت اطلاعات، اجرای موفقیت آمیز مانور سنجش آسیب‌پذیری وب سایت اینترنتی دستگاههای اجرایی استان انجام شده و همچنین جلساتی به منظورتشریح جرایم سایبری با همکاری پلیس فتای استان برگزارشده است.

 

وی از پیشنهاد ۸ طرح پژوهشی به پژوهشگاه  CTاستان خبر داد و افزود: برای بهبود وضعیت ICT استان نشستی با حضوردانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار شده است.

 

وی بر تشکیل کارگروه بررسی مشکلات اینترنت استان و اعلام نتایج به مسئولین مربوطه تاکید کرد و ادامه داد: بازدید و بررسی وضعیت ۳۶ سایت شرکت ارتباطات کوه نور در استان، انجام شد.

 

شهامی اظهارکرد: پیگیری خدمات امور مشترکین در ۱۴ روستا و تحویل خدمات تلفن خانگی در ۲۲ روستا از دیگر فعالیت‎های استانی در دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-01 08:47

افزودن دیدگاه جدید