کد مطلب: 

16389

شرکت متخلف اینترنتی نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت 690 میلیون ریالی یک شرکت اینترنتی در این استان زنجان خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، حمیدرضا عزیزپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در یکی از جدیدترین پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان، شرکت متخلف اینترنتی نقره داغ شد.

 

وی با اشاره به اینکه پس از گزارش سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، مبنی بر تخلف یک شرکت اینترنتی بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی در دستور کار گرفت، بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده و احراز تخلف مشخص شد، این شرکت در ارائه خدمات اقدام به کم‌فروشی کرده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه با بررسی مستندات و همچنین طی مراحل قانونی شرکت مذکور متخلف شناخته شد، اضافه کرد: بر اساس حکم صادره این شرکت محکوم به پرداخت 690 میلیون ریال جزای نقدی شده است.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال جاری همچون سنوات گذشته، عزم جهادی در مبارزه با تخلف را به کار بسته است، اظهار داشت: عملکرد این اداره کل در زمینه رسیدگی به موقع به پرونده‌های ورودی مطلوب بوده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی می‌شود.

 

عزیزپور با اشاره به اینکه تعزیرات در برخورد با تخلف با کسی تعارف ندارد، اضافه کرد: در صورتی که با موردی در زمینه تخلف، گران‌فروشی و ... مواجه شویم، با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در این اداره کل طی پنج ماهه گذشته از سال جاری، تصریح کرد: اغلب پرونده‌های ورودی در زمینه قاچاق کالا و خدمات بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از پرونده‌های ورودی به این اداره کل در زمینه قاچاق پوشاک، قاچاق ارز، سوخت، تخلف در ارائه خدمات، کم‌فروشی و گرانفروشی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-31 14:20

افزودن دیدگاه جدید