کد مطلب: 

16336

3G و 4G در قم راه‌اندازی می‎شود

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: استان قم نخستین استانی است که از زیرساخت‌های ارتباطی قدرتمندی برخوردار است و به همین دلیل 3G و 4G در قم راه‌اندازی خواهد شد.
 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سیدمصطفی سیدهاشمی پیش از ظهر امروز در امروز در مراسم بهره‌برداری از نخستین نیروگاه برق CHP و 17 پروژه دیگر مخابراتی که در دانشگاه صنعتی قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری بنیاد برکت، نسبت به احداث یک‌هزار و 300 مدرسه در مناطق محروم اقدام کرد تا سطح علمی دانش‌آموزان این مناطق افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه نباید تنها تأمین زیرساخت‌ها را موجب رفع محرومیت دانست، گفت: با ارزش افزوده اموال تحت اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه اقتصادی و رفع محرومیت‌ها گام برمی‌داریم.

 

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات استان قم با اشاره به تسهیلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای بهره‌مندی مردم مناطق محروم از دارو و درمان، تصریح کرد: در این راستا اقداماتی انجام‌ شده که مردم مناطق محروم نیز مانند مردم شهری بتوانند از امکانات لازم برخوردار باشند که در این راستا این ستاد برای رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم حضور یافت.

 

وی با بیان اینکه رفع محرومیت‌ها در گرو توانمند کردن مردم مناطق محروم است، گفت: اگر در یک روستای محروم کارخانه ایجاد شود مردم آن روستا به دلیل داشتن اشتغال، به مهاجرت روی نمی‌آورند.

 

سیدهاشمی با اشاره به همکاری با شرکت کارآفرینان گفت: تا امروز 160 شرکت با همکاری این شرکت در مناطق محروم تأسیس‌ شده است که تأسیس این شرکت‌ها هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دنبال داشت.

 

وی هدف از تأسیس این شرکت‌ها در مناطق محروم را توانمندسازی مناطق محروم دانست و بیان کرد: این توانمندسازی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد شده است و در استان قم 12 پروژه توانمندسازی با اعتبار 142 میلیارد تومان و زمینه اشتغال 7 هزار و 680 نفر به اجرا رسیده است.

 

سیدهاشمی با اشاره به هزینه پروژه‌های مخابراتی هفته دولت در سطح کشور گفت: 450 میلیارد ریال برای پروژه‌های مخابراتی که در هفته دولت افتتاح می‌شوند سرمایه‌گذاری شده است که از این رقم 224 میلیارد ریال به قم اختصاص دارد.

 

رئیس هیئت ‌مدیره شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: استان قم نخستین استانی است که از زیرساخت‌های ارتباطی قدرتمندی برخوردار است و به همین دلیل 3G و 4G در قم راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-29 14:14

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
سلام همراه اول از روز گذشته با سرعت زیاد در حال جابجایی و نصب سکتور های جدید 3G روی سایت های BTS خودش در شهر قم هست.
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید