کد مطلب: 

16194

واعظی: امور پستی تلفیقی از کاغذ و فناوری اطلاعات است

واعظی: امور پستی تلفیقی از کاغذ و فناوری اطلاعات است

سالن نمایشگاه تمبرهای بین الملل و نگارخانه موزه ارتباطات، امروز سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات و تنی چند از مدیران ارشد وزارت ارتباطات بازگشایی شد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، "محمود واعظی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بازگشایی موزه ارتباطات با نگاهی به سیر تحول پست، گفت: امور پستی امروز تلفیقی از کاغذ و فناوری اطلاعات است. شبیه این اتفاق که در حال حاضر برای پست افتاده در مخابرات نیز صورت گرفته به گونه‌ای که تصور از مخابرات در اذهان به گونه‌ای است که شاید با رسالت کنونی آن متفاوت باشد.

وی در ادامه با برجسته سازی ذوق و سلیقه ایرانی در طراحی و تولید فرش، گفت: ذوق و سلیقه ایرانی در تمبر ما باید تبلور یابد. به همین دلیل شورای عالی تمبر در وزارتخانه راه اندازی شد و باید سعی شود هر تمبری که تولید می‌شود، حامل یک پیام باشد.

وزیر ارتباطات با تشکر از مسوولان بازسازی موزه ارتباطات، گفت: اگر توانایی داشته باشم و همکاری شود، باید این مراکز احیاء شود. هم‌اکنون کارشناسان این وزارت‌خانه در حال تهیه مستندات و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خانه‌های تاریخی تهران و بناهایی که زیر نظر این وزارت‌خانه‌ هستند تا پس از گردآوری این مستندات این خانه‌های تاریخی ساماندهی شوند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به اینکه ذوق و سلیقه ما ایرانیان به سمت موضوعاتی از قبیل تمبر و فرش ایرانی که از جمله دستاوردهای فرهنگی ما محسوب می‌شوند است، گفت: فرش ایران در اقصی‌نقاط دنیا طرفدار دارد و به عنوان مثال نمونه‌ای از آن در سازمان ملل آویخته شده است.

در بخش دیگری از این مراسم، "محمود خسروی" مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: تمام تلاشمان  را کردیم که موزه به همان ساختمان سال 1307 بازگردد و از نیروهای متخصص برای بازسازی استفاده شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-19 11:28

افزودن دیدگاه جدید