کد مطلب: 

16189

شرکت‌های ICT کشور جایزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی می‌گیرند

نخستین دوره‌ جایزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در «هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان» برگزار خواهد شد.

به گزارش سیتنا، بر اساس اعلام ستاد برگزاری،  هدف از اهدای این جایزه، انتخاب تجربه‌های برتر سازمان‌ها و موسسه‌های فعال بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در حوزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی، شناسایی، معرفی و تشویق طرح‌های برتر در حوزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی، افزایش انگیزه، بهبود و ترویج فرهنگ مسوولیت‌پذیری اجتماعی و اشکال نوین آن و الگوسازی مناسب و تشویق سازمان‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی به‌عنوان یک راهبرد تجاری و مزیت رقابتی است.

مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در رهبری و فرایندهای درون‌سازمانی، مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در محیط کار و کارکنان، مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در بازار و صنعت، مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در محیط زیست و مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در سطح جامعه به عنوان شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر معرفی شده‌اند.

همچنین فعالیت‌های انجام‌شده باید فراتر از حداقل الزامات قانونی توسط قوانین موضوعه کشور یا بین‌المللی و استانداردهای صنعت باشد و اثر اجتماعی زیست-محیطی و اثر تجاری روی برند، درآمد، عملکرد و بازار شرکت داشته باشد و از نگاه خلاقانه برخوردار باشد.

براساس این گزارش، شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌ مسوولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی را به‌صورت یک گزارش مطابق با دستورالعمل ارایه شده در سایت همایش، تنظیم کرده و ارایه دهند. طرح‌های برتر فرصت ارایه در کنفرانس «اینترنت، پیشران توسعه‌ی اقتصادی» را خواهند داشت. گزارش‌ها باید حداکثر تا تاریخ یکم شهریورماه 1393 به نشانی پست الکترونیکی CSR@PICTWeek.ir ارسال شود.

همایش هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با محور اصلی «اینترنت، پیشران توسعه‌ اقتصادی» در روزهای 8 و 9 شهریور ماه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حمایت دولت از جمله شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، قرار است مقامات عالی رتبه کشورمان، وزرای ICT کشورهای منطقه، صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته حوزه اینترنت در و هیات‌های تجاری ایرانی و خارجی حضور یابند.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت رسمی هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان به نشانی pictweek.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-19 09:01

افزودن دیدگاه جدید