کد مطلب: 

15817

توصیه شرکت زیرساخت به حجاج برای مکالمه در کشور عربستان

توصیه شرکت زیرساخت به حجاج برای مکالمه در کشور عربستان

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، به حجاج تمتع سال 93 توصیه کرد که بمنظور برخورداری از ارتباط خوب و با کیفیت ، از سیم کارت‎های اپراتور های داخلی استفاده کنند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس همتی، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت با بهره گیری از مسیرهای مستقیم ارتباطی با کشور عربستان و تقویت ارتباطات ترانزیت خود به مقصد این کشور تلاش می کند در ایام حج امسال خدمات ارتباطی را با کیفیت مناسب ارایه دهد.

 

وی، ادامه داد: به این منظور، از اپراتورهای ارتباطات سیار فعال در کشور، شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل دعوت شد تا به کمک یکدیگر، ارتباطات حجاج تمتع سال 93 را به بهترین شکل ممکن برقرار کنند.

همتی توضیح داد: اپراتورهای همراه نیز متعهد شدند با پیش بینی شرایط ایام حج ، میزان ترافیک ارتباطی و اطلاع رسانی به حجاج در بدو ورود حجاج به عربستان، از طریق پیامک خدمت رسانی خوبی را انجام دهند.

وی افزود: در سال جاری با تشکیل کمیته ارتباطات حج در شرکت ارتباطات زیرساخت و با همکاری اپراتورهای سیار ، به استقبال حج می رویم.

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: با توجه به برگزاری نخستین جلسه این کمیته و اتخاذ تصمیمات لازم ، قرار شد که جلسات ادامه یابد و در ایام حج نیز میزان ترافیک و شاخص‎های کیفی ارتباطات با شرکت‎های ارتباطات سیار مبادله شده و وضعیت کیفی شبکه بصورت مداوم پایش و گزارش گیری شود.

مهندس همتی به حجاج تمتع سال 93 توصیه کرد که بمنظور برخورداری از ارتباط خوب و با کیفیت ، از سیم کارت‎های اپراتور های داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-22 12:36

افزودن دیدگاه جدید