کد مطلب: 

12812

مسابقه پیامکی انتخاب پرطرفدارترین تیم لیگ برتر فوتبال

مسابقه پیامکی انتخاب پرطرفدارترین تیم لیگ برتر فوتبال

مسابقه پیامکی انتخاب پرطرفدارترین تیم فوتبال لیگ برتر ایران با همکاری اپراتور اول برگزار می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقه پیامکی انتخاب پرطرفدارترین تیم فوتبال لیگ برتر ایران توسط سازمان لیگ و با همکاری همراه اول آغاز بکار کرده است.

در این مسابقه پیامکی فقط مشترکین همراه اول می توانند شرکت کنند. همراه اولی ها می توانند برای شرکت در این مسابقه، حرفG را به سامانه خدمات ارزش افزوده فوتبال ایران(6090) ارسال کنند و پس از دریافت فهرست 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال، کد تیم مورد علاقه خود را به 6090 پیامک کنند.

 

در پایان این مسابقه، همان طور که قبلاً نیز وعده داده شده است، یکدستگاه خودرو قشقایی جهت اهداء به یکی از کاربران سامانه 6090 قرعه کشی می شود.

 

فرصت عضویت در 6090 و حضور در این قرعه کشی تا پایان بازی نهایی جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز که عصر روز جمعه 25 بهمن¬ ماه در کرمان برگزار می شود، تعیین شده است.

تعرفه پیامک عضویت در سامانه مذکور 75 تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-02-12 09:09

دیدگاه‌ها

تصویر ابراهیم عرفانی راد
با سلام روز 26بهمن یک پیام رایگان اومد که شماره شما در قرعه کشی یک دستگاه خودرو قشقایی شرکت داده میشود(عضویت سامانه 6090)وزمان قرعه کشی 28 بهمن ماه92. ولی خبری از قرعه کشی نبود که هیچ حتی تو ارشیو خبر ها هم نبود یعنی هنوز قرعه کشی نشده؟
ارسال شده توسط ابراهیم عرفانی راد در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید