کد مطلب: 

281370

وزیر ارتباطات: 3000 روستا به شبکه ارتباطی متصل نیستند/ آمار دولت دوازدهم با واقعیت تفاوت داشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: حدود سه هزار روستا هنوز به شبکه ارتباطی متصل نشدند و امیدواریم در آینده نزدیک همه روستاهای بالای 20 خانوار را به این شبکه متصل کنیم.
وزیر ارتباطات: 3000 روستا به شبکه ارتباطی متصل نیستند/ آمار دولت دوازدهم با واقعیت تفاوت داشت

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پاسخ به پرسش شفقنا درخصوص توسعه ارتباطات روستایی در دولت فعلی، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم صرف نظر از آمارهایی که داده شده بود و طبق واقع، نزدیک به 80 درصد از روستاها به شبکه ارتباطی متصل بودند و حدود 7500 روستا همچنان باقی مانده بودند.

وی ادامه داد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون، حدود 4100 روستا به شبکه ارتباطی متصل شدند و در 27 اردیبهشت جشن اتصال 4000 روستا را با حضور رییس جمهور برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: حدود 3 هزار روستا هنوز به شبکه ارتباطی متصل نشدند که از این تعداد یکسری از روستاها از لحاظ کیفیت دچار مشکلاتی هستند که به زودی این مشکلات نیز رفع خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک همه روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه ارتباطی متصل کنیم.

آقای زارع پور درخصوص اختلاف آمار بین دولت دوازدهم و سیزدهم در بخش توسعه ارتباطات روستایی گفت: مدیران وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم ادعای توسعه ارتباطات روستایی در 90 درصد روستاها را داشتند در صورتی که این آمار با واقعیت تفاوت داشت و آمار واقعی 80 درصد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-06-09 11:02

افزودن دیدگاه جدید