کد مطلب: 

265904

نحوه کاهش روشنایی صفحه نمایش در اندروید ۱۲

اندروید ۱۲ دارای ویژگی جدید Extra Dim است که به شما امکان می‌دهد روشنایی صفحه نمایش تلفن اندرویدی خود را از حد حداقل کاهش دهید.
اندروید

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران به نقل از wccftech، نوشت: اگر از گوشی خود در شب استفاده می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روشنایی را کاهش دهید. با این حال، مواقعی وجود دارد که حتی حداقل روشنایی هنوز خیلی روشن به نظر می‌رسد.

اگر در موقعیت مشابهی قرار گرفته اید، اندروید ۱۲ ویژگی را در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از آن می‌توانند روشنایی صفحه نمایش را از حداقل نیز کمتر کنند.

ویژگی جدید Extra Dim در اندروید ۱۲ تعبیه شده و نور صفحه نمایش تلفن اندرویدی را فراتر از حداقل سطح تعیین شده توسط سازنده کم می‌کند. خوشبختانه، این ویژگی در Seeings قرار دارد و کاربر به نرم افزار اضافی از منابع شخص ثالث نیاز ندارد. اگر با استفاده از این ویژگی آشنایی ندارید این خبر را بخوانید.

نحوه کاهش روشنایی صفحه نمایش در اندروید ۱۲

مراحل نسبتا ساده هستند، آن‌ها را به دقت دنبال کنید.

۱. اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای تنظیمات سریع، صفحه را از بالا به پایین بکشید.

۲. انگشت خود را به سمت راست بکشید و Extra Dim را پیدا کنید. اگر نمی‌توانید آن را ببینید، باید Extra Dim را به تنظیمات سریع منتقل کنید.

۳. وقتی این کار را انجام دادید، به سادگی روی Extra Dim ضربه بزنید و نگه دارید تا به تنظیمات آن بروید.

۴. در تنظیمات Extra Dim، گزینه Make screen extra dim را تغییر دهید، کاهش روشنایی صفحه را مشاهده خواهید کرد.

۵. همچنین این گزینه را دارید که شدت تیرگی را از طریق یک لغزنده شدت کنترل کنید. سطحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

این تمام کاری است که باید انجام دهید تا روشنایی صفحه نمایش Extra Dim را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید. در زیر نوار لغزنده Intensity با دو گزینه دیگر روبرو خواهید شد. می‌توانید آن‌ها را برحسب نیازتان روشن یا خاموش کنید. علاوه بر این می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تنظیمات پس از راه اندازی مجدد دستگاه فعال باقی بمانند و گزینه اضافه کردن میانبر را انتخاب کنید.

اگر کسی هستید که می‌خواهید از گوشی خود با روشنایی کمتر استفاده کنید، این یک ویژگی کاربردی است و به طور کلی، هنگام مطالعه در شب بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-05 10:26

افزودن دیدگاه جدید