کد مطلب: 

265782

واکنش کریس رونالدو به حواشی گرین‌وود؛ آنفالو!

کریستیانو رونالدو و چند ستاره دیگر منچستریونایتد بعد از اتفاقات رخ داده برای میسون گرین‌وود این بازیکن را در اینستاگرام آنفالو کردند.
واکنش کریس رونالدو به حواشی گرین‌وود؛ آنفالو!

به گزارش ورزش سه، صبح دیروز هریت رابسون، نامزد میسون گرین‌وود تصاویری عجیب و خون آلود از خود منتشر کرده و مدعی شد توسط ستاره جوان منچستریونایتد مورد ضرب و جرح قرار گرفته است؛ موضوعی که حواشی زیادی را به‌وجود آورده و حالا به یک دردسر بزرگ برای ستاره جوان یونایتد تبدیل شده است.

باشگاه منچستر یونایتد نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و طی بیانیه‌ای اعلام کرد که میسون گرین‌وود تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم خواهد بود. هم‌چنین شب گذشته پلیس شهر منچستر به شکل رسمی اعلام کرد که ستاره جوان شیاطین سرخ را دستگیر کرده و گرین‌وود دیشب را در بازداشتگاه سپری کرد.

مسئله رسوایی گرین‌وود تنها به واکنش باشگاه منچستریونایتد و لیگ برتر ختم نشده چرا که حالا چند ستاره شیاطین سرخ این بازیکن را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند. فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد یعنی کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بوده که گرین‌وود را در اینستاگرام آنفالو کرده است. پس از او جسی لینگارد، داوید دخیا، پل پوگبا، ادینسون کاوانی و اسکات مک تومینای نیز دست به اقدامی مشابه زدند.

سایر بازیکنان منچستریونایتد هنوز میسون گرین‌وود را آنفالو نکرده‌اند که کاپیتان تیم یعنی هری مگوایر نیز یکی از آنها محسوب می‌شود. از طرف دیگر صفحه رسمی اینستاگرام و توییتر باشگاه منچستر یونایتد نیز هنوز این ستاره جوان را آنفالو نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-01-31 17:54

افزودن دیدگاه جدید