کد مطلب: 

241951

ارائه‌ی خدمات کلود ویژه شبکه‌های سیار توسط سیسکو

شرکت سیسکو از ارائه خدمات کلود نرم افزاری و سخت افزاری ویژه شبکه های سیار خبر داده است که استفاده از خدمات نسل پنجم را تسهیل می کند.
ارائه‌ی خدمات کلود ویژه شبکه‌های سیار توسط سیسکو

به گزارش سیتنا به نقل از زددی نت، سیسکو روز گذشته از ارائه مجموعه جدیدی از خدمات نرم افزاری و سخت افزاری خبر داد که به شرکت های فناوری کمک می کند خدمات نسل پنجم خود را با تنوع و کیفیت بالاتری ارائه کنند.

این خدمات کلود بیشتر کاربران شبکه های سیار تلفن همراه را نشانه گرفته، اما شهروندان عادی در منازل و ارائه دهندگان خدمات محتوا نیز می توانند از آن استفاده کنند.

همزمان با آغاز ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه در برخی نقاط جهان، شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای سیار برای ارائه خدمات جدید چندرسانه ای تحت فشار قرار گرفته اند و بر اساس گزارش سیسکو تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۳۰ میلیارد وسیله متصل به شبکه های نسل پنجم در جهان وجود خواهند داشت که باید برای رفع نیازهای کاربران آنها خدمات متنوعی ارائه شود.

سرویس کلود سیسکو برای شبکه های نسل پنجم به گونه ای طراحی شده که توانایی تحمل بار ترافیکی زیاد و استفاده همزمان کاربران متعدد را داشته باشد. همچنین برای افزایش کیفیت خدمات ویدئویی از طریق این سرویس نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-26 12:48

افزودن دیدگاه جدید