کد مطلب: 

241937

اطلاعات شیائومی Mi 10

اطلاعات از Mi 10 شیائومی نشان می‌دهد این گوشی با نمایشگر ۹۰ هرتزی رونمایی خواهد شد.
اطلاعات شیائومی Mi 10 فاش شد

به گزارش سیتنا، شیائومی دو گوشی پرچمدار خود به نام‌های Mi 10 و Mi 10 Pro را معرفی می کند. حالا که به معرفی این گوشی هوشمند نزدیک می‌شویم، بد نیست برخی اطلاعاتی از مشخصات دقیق این گوشی را بدانیم. این در حالی است که اکثر اطلاعات مربوط به این گوشی توسط خود شرکت مشخص شده و این اطلاعات رسمی هستند. جدیدترین اطلاعات مربوط به گوشی‌های آینده شیائومی از صفحه رسمی این شرکت و لی جون، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار شرکت شیائومی استخراج شده است. این اطلاعات جدید تأیید می‌کنند که گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی قرار است با نمایشگر‌هایی با نرخ فریم ۹۰ هرتزی و باطری‌هایی با سرعت شارژ ۵۰ واتی ارائه شوند.

گفته می‌شود نمایشگر شیائومی Mi 10 و شاید Mi 10 Pro از جنس AMOLED باشد که روشنایی در این نمایشگر به ۱۱۲۰ نیت خواهد رسید. این پنل نمایشگر همچنین دارای نرخ نمونه لمس ۱۸۰ هرتزی برای کاهش دادن لگ در این نمایشگر خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از کیفیت تصاویر +HDR۱۰ پشتیبانی خواهد کرد و فضای رنگی DCI-P۳ را پوشش خواهد داد.

در این حین، اطلاعاتی از Mi 10 در فضای مجازی آمده است که باطری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را تأیید می‌کند. این باطری همچنین توانایی پشتیبانی از فناوری ۳۰ واتی شارژ سریع بدون سیم و با پد مناسب شارژ شیائومی دارد. علاوه بر این، Mi 10 قادر خواهد بود شارژ معکوس ۱۰ واتی برای دیگر دستگاه‌ها ارائه دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-26 09:36

افزودن دیدگاه جدید