کد مطلب: 

235403

اخاذی دو عروس صیغه‌ای از مردان، با تهدید به انتشار فیلم‌های خصوصی!

پلیس فتا اعضای یک باند حرفه‌ای را که با شگردی کثیف از طعمه‌هایشان اخاذی می‌کردند، دستگیر کرد.
2 عروس صیغه ای از همخوابی با مردان سرشناس فیلمبرداری می کردند و ...

به گزارش رکنا، فردی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که چهره‌ای سرشناس است، اما چند روزی است با تهدیداتی روبه‌رو شده و فرد یا افرادی او را تهدید کرده‌اند که برای پخش نشدن فیلمی از روابط خصوصی‌اش در فضای مجازی باید ١۵٠ میلیون تومان بپردازد. اهمیت این موضوع آن‌چنان بالا بود که بلافاصله رئیس پلیس فتای خراسان‌ رضوی، تیمی زبده از کارشناسان این نیرو را مأمور رسیدگى فوری به این پرونده کرد.

مأموران در بررسی اظهارات شاکی متوجه شدند که او مدتی قبل خانمى جوان را براى مدت معلومى به عقد موقت خود درآورده و پس از سپرى شدن مدت عقد و شناخت فرد مورد‌نظر حتى با پافشارى زوجه برای تمدید عقد اقدام نکرده و از او جدا شده است، اما چندی‌ بعد از‌ طریق تلگرام فیلمی یک‌دقیقه‌ای با محتواى روابط کاملا خصوصى‌اش را دریافت می‌کند و متوجه می‌شود این فیلم به‌صورت حرفه‌اى و محرمانه گرفته شده و سپس فردی ناشناس برای پخش نشدن این فیلم از او ١۵٠ میلیون تومان باج درخواست می‌کند.

کارشناسان ضمن تحقیقات فنى پیرامون موضوع سرنخ‌هایى از یک تیم اخاذى به‌دست آوردند و با انجام دادن یک‌سرى فعالیت‌هاى پلیسى ابتدا وکیلى را در همین زمینه دستگیر کردند و سپس دو زن دیگر را نیز که در این امر دخیل بودند شناسایى و دستگیر کردند.

متهم دستگیر‌شده که مردى ٣٨‌ ساله بود با دیدن شواهد موجود به جرمش اعتراف و بیان کرد که دو خانم او را اغفال کرده‌اند و او با همدستى آن‌ها براى واداشتن شاکى به پرداخت مبلغ تعیین‌شده اقدام کرده ‌است.

دو متهم دیگر که زنانى ٣٠‌ و ٣٢‌ ساله بودند اعتراف کردند که با همدستى یکدیگر ضمن شناسایى افراد سرشناس و نزدیک کردن خود به آن‌ها فیلم و تصاویر محرمانه و خصوصى را مخفیانه تهیه و با تهدید به انتشار فیلم‌ها مبالغى را اخاذى مى‌کردند.

فرمانده پلیس فتای خراسان رضوی گفت: «در بررسى صحنۀ جرم کارشناسان متوجه گذاشتن مخفیانۀ دوربین فیلم‌بردارى در داخل ساعت دیوارى شدند و ‌تجهیزات رایانه‌اى متهمان برای بررسى بیشتر به آزمایشگاه ادلۀ دیجیتالى پلیس فتا منتقل شد و کارشناسان تعداد دیگرى از فیلم‌هاى مخفیانه‌گرفته‌شده را به‌دست آوردند.». وی افزود: «متهمان به‌همراه پرونده به دادسرا و پس از صدور قرار قانونى تا زمان دادگاهی به زندان معرفى شدند.».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-14 07:04

افزودن دیدگاه جدید