کد مطلب: 

235357

مشخصات گلکسی A91، در قامت یک پرچمدار فاش شد

براساس اطلاعات فاش شده از گلکسی A91، ما متوجه می‌شویم که گوشی آینده سامسونگ از لحاظ مشخصات داخلی یک هیولا است.
مشخصات گلکسی A91، در قامت یک پرچمدار فاش شد

به گزارش سیتنا، سامسونگ به سختی در حال کار روی خط تولید گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی S11 لایت است، اما این دستگاه‌ها تنها میان‌رده‌هایی نیستند که این شرکت در دستور کار خود دارند. بر اساس گزارش‌های جدید این شرکت در حال توسعه یک گوشی جدید به نام گلکسی A91 است.

مشخصات شبیه گلکسی S10 و شارژ سریع ۴۵ واتی

براساس اطلاعاتی که به تازگی از خبرگزاری‌های فناوری به دست آمده، گلکسی A91 یک گوشی به قدرتمندی گلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ است. دلیل این امر هم استفاده این دستگاه از تراشه Snapdragon 855 است که در دستگا‌ه‌های رقبای این شرکت مانند OnePlus 7 Pro نیز دیده می‌شود. سامسونگ در نظر دارد این تراشه را با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ادغام کند. علاوه بر این و برخلاف گلکسی نوت ۱۰، گلکسی A91 از حافظه خارجی میکرو اس‌دی برای گسترش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

همراه با مولفه‌های ذکر شده یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری همراه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی سامسونگ نیز در این گوشی وجود دارد که در گلکسی نوت ۱۰ پلاس دیده می‌شد. همان طور که احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید مشخصات گلکسی A91 بسیار به گلکسی A90 5G شباهت دارد. اطلاعاتی که امروز فاش شد به ما گفت که در واقع این گوشی یک نسخه 4G LTE از همان مدل 5G است که دارای سرعت شارژ سریع‌تر و دوربینی بهبود یافته است.

گلکسی A91 دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی سوپر امولد Infinity-U است که حاشیه‌های کناری نازکی دارد و در بالای آن یک ناچ قطره‌ای جای گرفته است. این ناچ نیز خود میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

در کنار آن نیز یک پنل پشتی پلاستیکی قرار دارد که دوربین اصلی عمودی را روی خود جای داده است. سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکالی است که در گلکسی A90 5G یافت می‌شود. همچنین یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ارتقاء یافته اولترا-واید با رزولوشن متغیر ۸ الی ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

سامسونگ گلکسی A91 را احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد. شاید در اواخر ماه فوریه در MWC در کنار سایر مدل‌های گلکسی A این اتفاق رخ دهد. این پیش بینی مبتنی بر این واقعیت است سامسونگ به طور معمول اولین نسخه‌های نرم افزاری خود را در پرچمداران گلکسی S در ماه فوریه عرضه می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-13 10:55

افزودن دیدگاه جدید