کد مطلب: 

235355

برنامه‌های فریبکار دریافت وام از گوگل پلی حذف شدند

طبق گزارشی جدید، گوگل برای حفاظت از مشتریانش، اپلیکیشن های وامدهی فریبکارانه که بهره بازپرداخت آنها ۳۶ درصد یا بالاتر است را در گوگل استور ممنوع کرده است.
برنامه‌های فریبکار دریافت وام از گوگل پلی حذف شدند

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، گوگل برای مدتی با اپلیکیشن های وامدهی مقابله کرد اما اکنون تصمیم گرفته این اپلیکیشن ها را در اپ استور خود حذف کند.  

طبق گزارشی جدید اخیرا گوگل اپلیکیشن های وامدهی در اپ استور که فریبکارانه هستند و بهره بازپرداخت آنها ۳۶ درصد یا بیشتر است را ممنوع کرده است.

به گفته سخنگوی گوگل سیاست های مالی در ماه آگوست اجرایی شده و هدف از آن حفاظت از مشتریان در برابر شرایط سوءاستفاده جویانه است.

البته در اپل چنین ممنوعیتی برای اپلیکیشن های وامدهی وجود ندارد.

این درحالی است که اپلیکیشن های وامدهی از این رویداد چندان خوشحال نیستند. در چنین وضعیتی آنها مجبور هستند نرخ سود وام خود را کاهش دهند یا به طور کامل اپلیکیشن را حذف کنند.

مری جکسون مدیر ارشد اجرایی بنیاد وام دهندگان آنلاین همچنان معتقد است عملکرد این شرکت ها مجاز است  و چنین ممنوعیتی به اپراتورهای قانونی وام و همچنین مشتریان وام های قانونی آسیب می رساند.

در این میان تصمیم گوگل سوالاتی درباره آنکه آیا اپراتورهای اپ استور ها باید اپلیکیشن مدل های کسب و کاری که عملکرد غیر اخلاقی دارند اما همچنان قانونی هستند را ممنوع کند یا خیر. 

به نظر می رسد شرکت های بزرگ فناوری چنان قدرت بزرگی در اختیار دارند تا درباره موفقیت یک حوزه کسب و کاری تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-13 10:31

افزودن دیدگاه جدید