کد مطلب: 

233294

پیاده‌روی مجازی با قابلیت جدید گوگل مپ!

در قابلیت جدید نرم‌افزار نقشه گوگل، کاربران می‌توانند در مکان‌هایی که با خط آبی نشان داده می‌شوند، پیاده‌روی مجازی انجام دهند.
پیاده‌روی مجازی با قابلیت جدید گوگل مپ!

به گزارش سیتنا، قابلیت Street View گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا منظره پانوراما را از خیابان‌های مختلف در سراسر جهان مشاهده کنند. اگر به منطقه‌ای می‌روید که با آن آشنایی ندارید، Street view جلوه‌ای دقیق به ساختمان‌های خیابان‌های اطراف می‌بخشد. شما حتی می‌توانید به صورت مجازی در مکان‌های دیدنی هر نقطه پیاده روی کنید. وارد رستوران‌ها، موزه‌ها، گالری‌های هنری و حتی استادیوم‌های معروف دنیا شوید. درضمن شما همه این کارها را بدون آن که از خانه خود خارج شوید انجام می‌دهید در نتیجه اصلا به آسایش و راحتی شما لطمه‌ای وارد نمی‌شود.

نحوه کارکرد قابلیت جدید Google Map

نسخه 10.23.4 نقشه گوگل شامل یکپارچه سازی Street View جدید است. هم اکنون چگونگی کارکرد آن را برای شما توضیح می‌دهیم. برای مثال تصور کنید که شما یک مقصد را در برنامه گوگل مپ تایپ می‌کنید. بر روی دکمه لایه‌های نقشه در سمت راست صفحه ضربه بزنید. یک باکس باز خواهد شد. در عنوان "Explore" لینکی به Street View پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و مناطقی از نقشه که با خطوط آبی نمایش داده می‌شوند مکان‌هایی هستند که شما از آن‌ها دیدن خواهید کرد.

این‌ها مناطقی هستند که Street View در آن‌ها در دسترس است. به هر قسمت از این خط آبی ضربه بزنید "به آنجا" منتقل می‌شوید. از انگشت خود استفاده کنید تا ببینید چه چیزی در سمت چپ و راست عکس وجود دارد و برای بزرگنمایی تصویر با دو انگشت خود این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید پیاده روی مجازی داشته باشید، از انگشت خود استفاده کرده و روی خط آبی بکشید. تصویر به جلو حرکت خواهد کرد، گویی شما در حال قدم زدن، دویدن یا رانندگی در آن منطقه هستید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید بگوییم که در واقع این روشی جالب برای صرف زمان است. اگر برای اولین بار به منطقه‌ای سفر می‌کنید، می‌توانید ببینید که از چه فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی بازدید کنید. اگر منطقه‌ای که برای بازدید از انتخاب کرده‌اید، هیچ گونه خط آبی ندارد، به این معنی است که Street View برای آن منطقه ارائه نمی‌شود. باید خاطرنشان کنیم که این ویژگی هنوز در نسخه iOS Google Maps ارائه نشده است.

لازم است پیش از این که از این قابلیت استفاده کنید به شما هشدار دهیم که ممکن است شما ساعت‌ها در آن در حال پیاده روی مجازی باشید و اصلا گذر زمان را متوجه نشوید. به همین دلیل اگر احساس می‌کنید ممکن است گذر زمان را حس نکنید حتما ساعت گوشی خود را تنظیم کنید تا به شما هشدار دهد. درضمن نباید فراموش کنید که دیدن حضوری یک مکان بسیار بهتر از حضور مجازی در آن است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-04 11:13

افزودن دیدگاه جدید