کد مطلب: 

232358

فیلتر پیام‌های اهانت آمیز توسط توئیتر!

توئیتر قابلیت جدیدی اضافه کرده که دایرکت پیامهایی با محتوای اهانت آمیز را فیلتر می کند. این پیام‌ها در فولدری ذخیره و در این باره به کاربر هشدار داده می شود.
فیلتر پیام‌های اهانت آمیز توسط توئیتر!

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، توئیتر قابلیت جدیدی برای رصد پیام های خصوصی کاربران ارائه کرده است.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد مشغول آزمایش فیلتری برای «دایرکت مسج» (پیام های مستقیم) با محتوای  اهانت آمیز است. پیام هایی که احتمالا حاوی واژه های مشکوک هستند در یک فولدر به نام «پیام های اضافی» ذخیره می شوند. کاربران  می توانند به طور دلخواه آنها را ببینند.

چند خط اولیه از  دایرکت مسج یا همان پیام مستقیم مذکور  مخفی می شود و در عوض این عبارت دیده می شود: «این پیام مخفی شده زیرا حاوی محتوای اهانت آمیز است». در این حالت کاربر می تواند آن را ببیند یا حذف کند. 

این در حالی است که توئیتر  در سال جاری میلادی تلاش کرده با استفاده از فناوری، توئیت های اهانت آمیر را بدون نیاز به دخالت کارمندان انسانی حذف کند. هرچند چنین سیاست های الگوریتم محوری کارآمد هستند اما ممکن است آنها نیز  پیام هایی را به اشتباه مشخص کنند یا  بسیاری از نمونه های خطرناک را  بدون فیلتر رها کنند.

در کنار این مورد توئیتر ویژگی «مخفی کردن پاسخ ها» (hide replies) را نیز آزمایش کرد و گزارش توئیت های اهانت آمیز را تسهیل کرد.

با این وجود بخش بزرگی از محتوای نامناسب و اهانت آمیز در توئیتر به شکل «دایرکت مسج» هستند که حتی ممکن است کاربران را دنبال نکنند. زنان و افراد رنگین پوست به خصوص در معرض آزار و اذیت آنلاین قرار دارند.

اگر تنظیمات حساب کاربری فرد طوری باشد که او بتواند پیام مستقیم از هر کاربر دیگری دریافت کند، توئیتر به طور خودکار آن پیام را در فایلی به نام «درخواست های پیام» قرار می دهد. علاوه بر آن توئیتر دارای ویژگی «فیلتر کیفیت» است که پیام های بی ارزش را از این فولدر پاک می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-17 09:52

افزودن دیدگاه جدید