کد مطلب: 

228314

استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ هوآوی آغاز شد

شرکت هوآوی سرانجام در میان‌رده بعدی خود برای اولین بار از دوربین سلفی پاپ‌آپ و نمایشگر بزرگ یک‌پارچه استفاده می‌کند.
استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ هوآوی آغاز شد

به گزارش سیتنا، استفاد از دوربین سلفی پاپ‌آپ که به یک‌پارچه بودن نمایشگر کمک می‌کند به تدریج در حال فراگیر شدن است و حال پس از سامسونگ، شیائومی و اوپو، هوآوی نیز اولین قدم خود برای استفاده از این نوع دوربین سلفی را آغاز کرده است. رندرهای فاش شده از میان‌رده جدید هوآوی نشان می‌دهد، این شرکت چینی نیز به استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ روی آورده و شاید از این پس در تعداد زیادی از مدل‌های این شرکت، شاهد به کار گیری از دوربین سلفی پاپ‌آپ باشیم.

پس از موفقیت مدل P اسمارت هوآوی در فروش، این شرکت تصمیم گرفته تا در نسخه جدیدی از این مدل از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده کند، مدل جدید با نام P اسمارت Z شناخته خواهد شد و اولین ویژگی آن تجهیز شدن به نمایشگر بزرگ و یک‌پارچه ۶.۵۹ اینچی با کمترین حاشیه و بدون هیچ‌گونه حفره و بریدگی است.

در این میان‌رده دوربین سلفی مکانیکی در قسمت بالای قاب قرار داده شده که از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در هنگام لزوم از قالب گوشی، بیرون خواهد آمد. دوربین اصلی پی اسمارت زد نیز در پشت گوشی به صورت عمودی دیده می‌شود که به احتمال فراوان هوآوی از دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی عمیق در آن استفاده خواهد کرد.

هوآوی برای پی اسمارت زد امکانات خیلی ویژه‌ای تدارک ندیده است، این شرکت اولین مدل خود با دوربین سلفی پاپ‌آپ را به امکانات متوسطی مجهز کرده که در صورت عدم موفقیت در فروش، متضرر نشود. همانطور که در تصاویر مشخص است، حسگر اثر انگشت به صورت فیزیکی در پشت قاب گوشی جای گرفته است. انتظار می‌رود این مدل از پردازنده Kirin 710 بهره ببرد، همچنین حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه اصلی در دو نسخه با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از دیگر مشخصات این مدل باشد. اندروید 9.1.9 EMUI ، جک ۳.۵ ملی‌متری و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری نیز برای این مدل قابل پیش‌بینی است.

به احتمال فراوان میان‌رده هوآوی پی اسمارت زد در ماه میلادی آینده معرفی شده و فروش آن ابتدا در چین و هند آغاز می‌شود. سه رنگ مشکی، آبی و سبز در تصاویر رندر این مدل به کار رفته که در نسخه اصلی نیز از همین رنگ‌ها استفاده خواهد شد، قیمت این مدل نیز حدود ۲۱۰ یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-08 09:20

افزودن دیدگاه جدید