کد مطلب: 

226909

استفاده از قابلیت تماس تلفنی دستیار صوتی گوگل در بلندگوهای سایر شرکت‌ها

گوگل با اتخاذ تصمیماتی جدید درصدد است قابلیت تماس تلفنی دستیار صوتی خود را در بلندگوهای تولید سایر شرکت‌ها نیز به کار گیری کند.
استفاده از قابلیت تماس تلفنی دستیار صوتی گوگل در بلندگوهای سایر شرکت‌ها

به گزارش سیتنا، آمار دقیقی از تعداد کسانی که از قابلیت تماس تلفنی دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنند وجود ندارد ولی در هر صورت این وسیله دستگاهی بسیار مناسب برای مواقعی که امکان به دست گرفتن تلفن همراه را ندارید، محسوب می‌شود.

گوگل به خوبی توانسته است دستیار صوتی خود را توسعه داده و از آن در موارد بسیاری از جمله تماس تلفنی استفاده کند. همین موضوع سبب شده است تا این دستیار هوشمند گوگل به یکی از محبوب‌ترین دستیارهای هوشمند بین کاربران تبدیل شود. البته رقابت بسیار سختی بین شرکت‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به کاربران وجود دارد و این موضوع علاوه بر درآمدزایی فراوان برای خود شرکت‌ها، به نفع کاربران نیز تمام خواهد شد.

هوش مصنوعی با ایجاد تغییراتی عمیق در بسیاری از حوزه‌های زندگی انسان به ویژه در بخش فناوری سبب تغییر در تولیدات و گرایشات شرکت‌های بزرگ نیز شده است. به عنوان مثال دستیار صوتی گوگل نیز یکی از همین فناوری‌هایی است که امروزه به واسطه هوش مصنوعی قدرت نمایی می‌کند و بسیاری را مجذوب خود ساخته است.

بلندگوهایی که با دستیار صوتی گوگل هماهنگ هستند علاوه بر تماس تلفنی قادر به پخش موزیک آنلاین، داستان‌های صوتی و سخنرانی‎‌ها نیز خواهند بود. قطعا می‌توان گفت بلندگوهای هماهنگ با دستیار صوتی هوشمند گوگل یکی از اجزا و وسایل ضروری زندگی دیجیتال است و وجود آن در خانه‌ای مدرن ضروری است.

ویژگی بارز این دستیار صوتی امکان مکالمه به زبان‌های انگلیسی (آمریکا)، انگلیسی (انگلیس) و فرانسوی است و به خوبی قادر به برآورده ساختن خواسته‌های کاربران به این زبان‌ها است. سرویس‌های یاد شده فعلا تنها در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و انگلیس در دسترس قرار دارد. کاربران زیادی در سراسر دنیا با استقبال از طرح جدید گوگل امیدوار هستند این پروژه در مناطق دیگر نیز به زودی آغاز شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-06 10:02

افزودن دیدگاه جدید