کد مطلب: 

220959

امکان اخذ رای با موبایل برای مدیران رسانه‌ها

مدیران مسئول رسانه‌ها می‌توانند با تلفن همراه خود در هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شرکت کنند.
امکان اخذ رای با موبایل برای مدیران رسانه‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از تابناک، با توجه به امکانات سامانه جامع رسانه‌ها که هفته آینده شاهد برگزاری دومین تجربه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات است، مدیران مسئول واجد شرایط می توانند با استفاده از تلفن همراه خود از هر نقطه کشور در این انتخابات شرکت کنند.امکان اخذ رای با موبایل برای مدیران رسانه‌ها

همچنین مدیران مسئول رسانه‌ها تنها با استفاده از آی‌پی‌های داخلی می‌توانند نماینده خود در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات را انتخاب کنند و به‌کار بردن فیلترشکن و یا استفاده از آی‌پی‌های خارجی در زمان اخذ رای، امکان‌پذیر نیست.

بنابر این گزارش، تاکنون بالغ بر 150 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور برای حضور در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات اعلام نامزدی کرده‌اند.

سید علاءالدین ظهوریان، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، روز گذشته از برگزاری این انتخابات از ساعت10 صبح 27 آبان 1397 از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی: e-rasaneh.ir خبر داد و افزود: نتایج انتخابات بلافاصله بعد از اتمام زمان رای‌گیری و تایید هیات سه نفره ناظر بر انتخابات اعلام می‌شود.

مطابق تبصره 4 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (16) قانون مطبوعات توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد؛ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. همچنین شرط ثبت نام برای مدیران مسئول نشریات مکتوب، انتشار منظم (بالاتر از 50 درصد شمارگان موظف)و برای مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، فعالیت مستمر آن رسانه در طول یک سال اخیر است.

به گفته ظهوریان، مدیران مسئولی که واجد شرایط شرکت در انتخابات نیستند در صورت داشتن مستندات لازم (اعلام وصول برای نشریات مکتوب و فعالیت مستمر برای پایگاه‌های خبری) تا 22 آبان فرصت دارند نسبت به رفع نواقص اقدام و با شماره تلفن‌های 84095186 برای نشریات مکتوب و 84095248 برای پایگاه‌های خبری اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-12 15:35

افزودن دیدگاه جدید