کد مطلب: 

217267

هوآوی در تبلیغات دوربین سلفی nova 3 تقلب کرد!

بازیگر تبلیغات ویدئویی هوآوی برای تبلیغ دوربین سلفی nova 3 از تقلب این شرکت برای این تبلیغ ویدئویی پرده برداشت.
هوآوی در تبلیغات دوربین سلفی nova 3 تقلب کرد!

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی قبل از توزیع محصول جدید خود که به تازگی معروف شده است، به نام nova 3 منتشر کرده است. این ویدئو که در مصر فیلمبرداری شده، دو بازیگر دارد و در آن هیچ صحنه غیر معمولی وجود ندارد.

با ابراز تأسف برای این کمپانی چینی، سارا الشامی، بازیگر زن این تبلیغ ویدئویی از صحنه فیلمبرداری این تبلیغ ویدئویی در اینستاگرام خود پستی گذاشته است که می‌تواند نحوه ساخت این ویدئوی تبلیغاتی را به صورت کامل زیر سؤال ببرد چون این ویدئویی نیست که دوربین سلفی nova 3 یا nova 3i آن را ضبط کرده باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این ویدئو با یک دوربین DSLR گرفته شده است و پشت دوربین یک عکاس حرفه‌ای قرار گرفته است و بازیگر مرد این تیزر تبلیغاتی فقط دست خود را به صورت نمایشی نگه داشته است تا بگوید اوست که گوشی را نگه داشته است.

الشامی پس از مدت کوتاهی این پست را از صفحه شخصی رسمی خود حذف کرد اما همان مدت کوتاهی هم که این پست در صفحه او بود، کافی بود تا از راز این دوربین پرده برداشته شود. مسئله اینجاست که چرا کمپانی‌ها برای نشان دادن محصولات خود هنوز از این کلک‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-21 09:26

افزودن دیدگاه جدید