کد مطلب: 

216193

نگاهی به قلم‌های هوشمند دو نسل گلکسی

با نزدیکتر شدن به معرفی رسمی Galaxy Note 9 بهتر نیم نگاهی به قلم‌های هوشمند این دو نسل در کنار یکدیگر داشته باشید.
نگاهی به قلم‌های هوشمند دو نسل گلکسی

به گزارش سیتنا، در روزهایی هستیم که برای معرفی رسمی پرچمدار جدید سامسونگ، Galaxy Note 9 لحظه‌ شماری می‌کنیم و تقریبا چیز زیادی وجود ندارد که از این فبلت هوشمند ندانیم که بیشتر این هم تقصیر خود سامسونگ است که این اطلاعات را یا ترویج داد و یا برخی از آن‌ها را تأیید کرد.

تا آنجایی که تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند، احتمالا چندین قابلیت از این گوشی وجود دارد که می‌تواند نسبت به بقیه قابلیت‌های فاش شده Galaxy Note 9 جذابتر باشد. یکی از این ویژگی‌های جذاب می‌تواند ویژگی قلم هوشمند سامسونگ در Galaxy Note 9 باشد چرا که حرف و حدیث زیادی درباره قابلیت‌های این گوشی وجود دارد.

بر اساس شایعات، S Pen گوشی Galaxy Note 9 نسبت به نسل گذشته خود پیشرفت زیادی کرده است اما در زمینه طراحی می‌توان گفت هیچ تغییری در آن دیده نمی‌شود. تصویری منتشر شده از دو قلم هوشمند Note 9 و Note 8 در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که از نظر اندازه و طراحی هر دو شبیه یکدیگر هستند. تنها تغییر اساسی که می‌توان در نسخه جدید S Pen سامسونگ دید، این است که قلم هوشمند Note 9 در مقایسه با قلم Note 8 مستطیل شکل‌تر است. به غیر از این تغییر، تغییر چهره زیادی در این قلم هوشمند دیده نمی‌شود.

ما در حال حاضر مشخصات زیادی را از این گوشی می‌دانیم و S Pen روی آن می‌دانیم اما باید منتظر ماند تا ببینیم آیا 18 مرداد روزی خواهد بود که سامسونگ کاربران منتظر خود را غافلگیر کند یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-07-30 11:39

افزودن دیدگاه جدید